داعش به سراسر دنیا پیاده نظام اعزام کرده است

اسناد اطلاعاتی به دست آمده توسط سرویس‌های امنیتی مختلف نشان می‌دهد شاخه امنیتی داعش مشغول اعزام تروریست‌های پیاده نظام به سراسر دنیاست.
کد خبر: ۸۷۲۸۹۳۹
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۹
 به گزارش خبرگزاری بسیج، اسناد به دست آمده نشان می‌دهد شاخه امنیتی مخفی گروه تروریستی داعش مشغول صادر کردن تروریسم به سراسر دنیاست.

اسناد افشا شده توسط سازمان‌های اطلاعاتی فرانسه، بلژیک، آلمان و اتریش نشان می‌دهند شاخه امنیتی داعش با نام عربی «أمنی» ترکیبی از نیروهای پلیس داخلی و شاخه عملیات‌های خارجی است.

به نوشته وبگاه خبری «ورلد تریبیون» این اسناد نشان می‌دهد سربازان پیاده نظام أمنی به کشورهای اتریش، آلمان، اسپانیا، لبنان، تونس، بنگلادش، اندونزی و مالزی اعزام شده‌اند.

«هری سارفو» یکی از اعضای این شاخه داعش در آلمان که دستگیر شده می‌گوید این یگان داعش معمولا از تازه مسلمان شده‌ها و آنهایی که دین خود را تغییر داده‌اند استفاده می‌کند.

سارفو که پیش از این چندین مصاحبه انجام داده است، در جدیدترین اظهارات خود تصریح کرد: «نفر اول در پس همه این قضایا، ابو محمد العدنانی است. او رئیس أمنی و رئیس نیروهای ویژه است.»

بر اساس گفته‌های وی، زمانی که در داعش بوده، عاملان أمنی به او گفته بودند «افراد زیادی در اروپا زندگی می‌کنند که منتظر دستور حمله (داعش) به مردم اروپا هستند.»

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار