استاندار کهگیلویه و بویراحمد از احزاب و ستادهای استقبال مردمی در سفر دولت به این استان قدردانی کرد.
کد خبر: ۸۷۲۸۹۲۳
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴

سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به احزاب سیاسی، فعالان ستادهای استقبال مردمی از رئیس جمهوری و دولت پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است: جا دارد از حضور وصف‌ناپذیر مردم غیور و ولایت‌مدار استان در مراسم استقبال از رئیس‌جمهور محبوب ایران اسلامی که حقیقتا جوشش و نشاط اجتماعی را در  استان همیشه در صحنه ما جاری ساخت و افق‌های تازه‌ای از پیشرفت و تعالی، سازندگی و توسعه را بر سرزمین تاریخی ما گشود سپاسگزاری کنم.

در این پیام تصریح شده است: بی‌تردید حضور آگاهانه آحاد مردم احزاب و نخبگان سیاسی، جوانان و فعالان ستادهای استقبال مردمی، خانواده معزز شهدا و ایثارگران تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد
 عشایر غیور و روستاییان عزیز مسؤلیت خدمتگزاری دولت تدبیر و امید را در تحقق وعده‌های ارزشمند و توسعه محور این سفر پربرکت نمود خواهد داد.

خادمی تأکید کرده است: اینجانب به نمایندگی از خدمتگزاران دولت تدبیر و امید در استان تقدیر و تشکر از چنین مردم قدرشناس و لایقی را کمترین کاری می‌دانم که قادر به انجام آن می‌باشم و برخود لازم می‌دانم که از اقدامات مخلصانه و صمیمانه  و بی‌نظیر شما در استقبال از رئیس‌جمهور مردمی و محبوب قدردانی کنم.

ارسال نظرات