پایان خوش 10روز کارجهادی در روستای دشت بن لنده+عکس

اردوی جهادی بسیج دانشجویی شهید سهرابی ثانی دانشگاه پیام نور شهرستان لنده پس از 10روز فعالیت های فرهنگی، هنری و ورزشی در روستای دشت بن از توابع بخش موگرمون در شهرستان لنده به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۸۷۲۸۹۱۳
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۴
تابستان آغازگر حضور دانشجویان جهادگری است که در اردوهای جهادی کم کم بار خدمت به محرومین را می بندند و با اطاعت از ولی امر خویش امام خامنه ای (حفظه الله) راهی مناطق محرومی  می شوند که از امکانات زیر ساختی و فرهنگی و عمرانی کمتری برخوردار هستند و بهتر است بگوییم که محروم مانده اند.

این اردوها با هدف خدمت به محرومین و توسعه مناطق محروم چندسالی است توسط بسیج دانشجویی و بسیج سازندگی و سازمانهای مربوطه با حضور جوانان و نوجوانان مومن ، خداجوی و انقلابی هر ساله در مناطق محروم شهرستان های استان برگزار می شود که امسال باتوجه به محرومیت روستای دشت بن در این روستا به مدت 10روز با اجرای فعالیت های مذهبی، فرهنگی، هنری، ورزشی و سایر فعالیت های گروهی و جهادی برگزار شد.

این اردوهای جهادی باتوجه به کلام نورانی امام خامنه ای (حفظه الله) که می فرمایند" شما با عمل خودتان مردم را به ایمان، به اسلام، به دین دعوت می کنید. شما اگر درس قرآن هم آنجا ندهید، خود حضور یک جوان مومن و متدین و متشرع در یک مجموعه روستایی، در بین جوانان، در بین مردم، مظهر مجسم آیه قرآن است. آنها را به دین، به انقلاب و به معنویت سوق می دهد".

باتوجه به این کلام نورانی مقام معظم رهبری جوانان مومن و بسیجی دانشگاه پیام نور شهرستان لنده اردوی جهادی رافرصتی مناسب برای خودسازی و خدمتی ماندگار به خلق خدا دانسته و به مدت 10روز به طور شبانه روز در این روستا خدمات ارزنده فرهنگی ارائه کردند.

 

احمد علی کریمی زاده مسئول بسیج دانشجویی شهید سهرابی ثانی دانشگاه پیام نور شهرستان لنده در گفت وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده ضمن تقدیر از حضور آگاهانه اصحاب رسانه و تبریک روز خبرنگار اظهارکرد: باتوجه به عمق محرومیت در برخی از روستاهای شهرستان لنده بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور این شهرستان در راستای تحقق شعارسال"اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل "با حضور در روستای دشت بن با اقدام و عمل خویش در حوزه های فرهنگی و هنری اقدام به برگزاری کلاس های مختلفی که نیاز ضروری ساکنین این روستا بود اقدام کرد.

وی افزود:در مدت این 10روز 18کلاس و کارگاه فرهنگی، هنری و ورزشی اجرا شد که مهمترین آنها برگزاری کلاس مشاوره برای بانوان، برگزاری کلاس خیاطی ، پاسخگویی به شبهات دینی ، احکام ،صحیح خوانی نماز و قرآن ، نمایش، نقاشی ، پخش فیلم سینمایی، برگزاری ادعیه، برگزاری کلاس کامپیوتر، نماز جماعت، کلاسهای بهداشتی، طرح خانه به خانه بهداشت ، برگزاری سخنرانی های تخصصی با استفاده از اساتید خواهر و برادر، اجرای ورزش های همگانی و برگزاری ادعیه های مختلف مذهبی با حضور مردم و تجلیل از برگزیدگان این کلاس ها از مهمترین فعالیت های صورت گرفته در این ایام بود.

 مسئول بسیج دانشجویی شهید سهرابی ثانی دانشگاه پیام نور شهرستان لنده تصریح کرد:دعوت از مسئولان شهرستان لنده جهت پاسخگویی به سئوالات مردم یکی از شاخص ترین برنامه های بود که تنها با حضور بخشدار موگرمون و فرماندهی سپاه ناحیه لنده صورت گرفت که خوشبختانه پاسخگویی بیشتر مطالبات مردم نیز بودند.

وی تاکید کرد:اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شهرستان لنده با حضور داوطلبانه بیش از 20نفر از برادران و خواهران بسیجی این دانشگاه به مدت 10روز در روستای دشت بن برگزارشد که با انجام فعالیت های گروهی و برنامه ریزی مدونی که صورت گرفت باعث رضایتمندی ساکنین این روستا شده است.

کریمی زاده اظهارکرد: بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شهرستان لنده تا کنون شش اردوی جهادی در روستاهای مونه، شیتاب، ایدنک و دشت بن برگزار کرده است که در همه این اردوها جای حمایت مسئولان خالی بوده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار