مسئول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی زنجان:

حضور گروه جهادی احمد متوسلیان در روستای ارهان ابهر

16 نفر از برادران بسیج دانشجویی دانشکده پرستاری ابهر از ششم مردادماه به روستای ارهان اعزام شده است.
کد خبر: ۸۷۲۸۸۶۹
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی زنجان از حضور گروه جهادی احمد متوسلیان در روستای ارهان ابهر خبر داد و گفت: 16 نفر از برادران بسیج دانشجویی دانشکده پرستاری ابهر از ششم مردادماه به روستای ارهان اعزام شده است.

کاظمی افزود: این جهادگران به مدت ده روز در خدمت اهالی این روستا خواهند بود.

وی اظهار داشت: جهادگران با معاینه و انجام خدمات بهداشتی از جمله تست قندخون، فشارخون و آموزش نکات بهداشت فردی به اهالی روستا خدمت رسانی می کنند.

مسئول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان ادامه داد: علاوه بر خدمات بهداشتی، این جهادگران در عرصه عمرانی همچون رنگ آمیزی و بهسازی مدارس نیز برنامه هایی را اجرا خواهند کرد.

مسئول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان با اشاره به برگزاری اردوی جهادی در روستای الگزیر ابهر گفت: 15 نفر از خواهران بسیج دانشجویی دانشکده پرستاری ابهر از دوم مردادماه به روستای الگزیر اعزام شده است.

کاظمی افزود: این جهادگران به مدت یک هفته در خدمت اهالی این روستا خواهند بود.

وی اظهار داشت: جهادگران با معاینه و انجام خدمات بهداشتی از جمله تست قندخون، فشارخون، بهداشت دهان و دندان و آموزش نکات بهداشت فردی به اهالی روستا خدمت رسانی می کنند.

مسئول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان ادامه داد: علاوه بر خدمات بهداشتی، این جهادگران در عرصه آموزشی و فرهنگی نیز برنامه هایی را اجرا خواهند کرد.

وی افزود: واحد سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان از تمامی خیرین محترم استان زنجان در عرصه محرومیت زدایی دعوت به همکاری می نماید.

کاظمی تصریح کرد: کمک های خیرین محترم در قالب محرومیت زدایی از مناطق محروم در عرصه های بهداشت، درمان، آموزش و عمرانی به کار گرفته خواهد شد.

مسئول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان خاطر نشان ساخت: خیرینی که تمایل به همکاری دارند، می توانند جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره تماس 02433063313 تماس حاصل نمایند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار