خبرهای داغ:
دادستان عمومی و انقلاب استان قم گفت: از مهرماه تا پایان سال جاری با هزینه‌ای بالغ بر 500 میلیون تومان معتادان به صورت رایگان درمان می‌شوند و به خانواده آنها هر ماه 200 هزار تومان پرداخت می‌شود تا با مشکل خاصی مواجه نباشند.
کد خبر: ۸۷۲۸۸۴۳
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۹
معتادان از مهرماه رایگان درمان می‌شوند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مصطفی برزگر گنجی ظهر امروز در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان قم که در سالن جلسات دادگستری کل این استان برگزار شد، با تاکید بر اینکه مسؤولان اجرایی استان قم همکاری مطلوبی با دستگاه قضایی دارند، اظهار کرد: تاکنون به برکت این تعامل‌ها توانسته به دستاوردهای مطلوبی در استان برسیم.

وی از فعالیت انجمن حمایت از زندانیان یاد کرد و افزود: طی ماه اخیر با استفاده از ظرفیت انجمن حمایت از زندانیان افراد معتاد کم‌بضاعت به صورت رایگان به کمپ‌ها معرفی شده و هر ماه 200 هزار تومان به خانواده‌های آنها پرداخت می‌شود؛ امسال همزمان با ماه مبارک رمضان 460 میلیون تومان بن کالا در میان خانواده زندانیان و افرادی که در کمپ هستند، توزیع شده است.

دادستان عمومی و انقلاب استان قم با اشاره به همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی در آماده‌سازی کمپ ترک اعتیاد قم‌رود به وسعت دو هکتار خاطرنشان کرد: از مهرماه تا پایان سال جاری با هزینه‌ای بالغ بر 500 میلیون تومان معتادان شهر به صورت رایگان درمان می‌شوند و به خانواده آنها هر ماه 200 هزار تومان پرداخت می‌شود تا با مشکل خاصی مواجه نباشند و در صورت نیاز این مبلغ افزایش می‌یابد.

وی اعتیاد را یکی از مشکلات اصلی استان قم خواند و گفت: امیدواریم با استفاده از ظرفیت‌های استانی در راستای رفع این مشکل گام‌های مورد نیاز را برداریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها