خبرهای داغ:
مسئول امور قرآنی اداره‌کل اوقاف قم:

۱۳۰۰ نفر در طرح حافظان قرآن‌کریم اوقاف قم پذیرفته شدند

مسئول امور قرآنی اداره‌کل اوقاف قم با اشاره به برگزاری آزمون طرح حافظان قرآن‌کریم گفت: در این طرح قرآنی ۶ هزار نفر ثبت نام کردند که ۲۵۰۰ نفر در آزمون شرکت کرده و ازاین تعداد ۱۳۰۰ گواهی‌نامه دریافت کردند.
کد خبر: ۸۷۲۸۸۴۰
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰
۱۳۰۰ نفر در طرح حافظان قرآن‌کریم اوقاف قم پذیرفته شدند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمد صالح‌نژاد در‌ گفت‌و‌گو با خبرنگاران در حاشیه مراسم قرعه‌کشی چهارمین دوره طرح آزمون طرح تربیت حافظان قرآن اوقاف استان قم اظهار داشت: این طرح چهارمین سال است که توسط اداره‌کل اوقاف قم در حال برگزاری است.

مسئول امور قرآنی اداره‌کل اوقاف قم افزود: چهارمین طرح تربیت حافظان قرآن کریم اوقاف ظهر امروز با حضور آیت‌الله حسینی بوشهری و مدیر‌کل اوقاف قم و برگزیدگان این طرح قرآنی در مجتمع فرهنگی امام‌زاده سید علی برگزار شد.

صالح‌نژاد با اشاره به برگزاری آزمون طرح حافظان قرآن‌کریم افزود: در این طرح قرآنی 6 هزار نفر ثبت نام کردند که 2500 نفر در آزمون شرکت کرده و ازاین تعداد 1300 قبول شدند و گواهی نامه دریافت کردند که در 4 سطح قرعه‌کشی انجام شد که به 50 نفر از آنها کمک هزینه حج عمره، عتبات عالیات و مشهد ‌اهدا شد.

وی استقبال از طرح تربیت حافظان قرآنی را مناسب ارزیابی کرد و بیان کرد: در آزمون کتبی و شفاهی که اسفندماه سال 94 برگزار شد افرادی که نمرات آن‌ها بالای 70 بود قبول شدند و گواهی طرح آزمون تربیت حافظان اوقاف استان قم را دریافت کردند.

مسئول امور قرآنی اداره‌کل اوقاف قم خاطر‌نشان کرد: در چهارمین طرح تربیت حافظان قرآن کریم اوقاف همچنین از 6 نفر از مربیان برتر و افرادی که بیشترین قبولی را داشتند تقدیر شد، 7 هزار نفر در سامانه اوقاف ثبت نام کردند و در طرح تربیت حافظان اوقاف استان قم که  اسفندماه آزمون کتبی و شفاهی برگزار می‌شود شرکت می‌کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار