خبرهای داغ:
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

توازنی در توزیع برنامه‌های ششم توسعه وجود ندارد/بی‌توجهی به مناطق کمتر توسعه یافته

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: نکته مهم و قابل توجه در طرح برنامه ششم، توازن در توزیع برنامه‌های لایحه است که رعایت نشده است.
کد خبر: ۸۷۲۸۸۳۹
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، تقی کبیری به بخشی از محاسن و معایب برنامه ششم پرداخت و اظهار داشت: لایحه برنامه ششم توسعه در مرحله کمیسیون‌های تخصصی و در کمیسیون اصلی تلفیق قرار دارد.

نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مباحثی از قبیل فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در کلیات لایحه برنامه ششم مطرح شده است با این وجود نواقصی نیز در آن دیده می‌شود که مورد توجه نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای رفع است.

وی بیان کرد: متأسفانه در لایحه برنامه ششم توسعه به مناطق کمتر توسعه یافته توجهی نشده است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

کبیری با بیان اینکه نواقص طرح توسعه ششم در کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی به ویژه کمیسیون تلفیق مد نظر است افزود: متاسفانه در این طرح مبنای مباحث مهم از نظر رهبر معظم انقلاب کمتر توجه شده است و برخی از آنها از جمله حمایت از اقشار کم‌درآمد، رونق اقتصادی و حمایت از تولیدات داخلی در حد اشاره در کلیات طرح آمده است.

عضو کمیسیون اقتصاد مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نکته مهم و قابل توجه در طرح برنامه ششم، توازن در توزیع برنامه‌های لایحه است که رعایت نشده است.

وی خاطرنشان کرد: کلیات برنامه ششم توسعه قابل تأیید است، چرا که وجود برنامه برای کشور نیاز اساسی است و با توجه به نبود وقت برخی از برنامه‌های مجلس نهم در مجلس دهم طرح شده است اما در مفاد برنامه ششم توسعه نکته نظراتی وجود دارد که باید مورد بررسی قرار گیرد.

ارسال نظرات