خبرهای داغ:

20 تن کالای قاچاق در ارومیه امحا شد

با هدف عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و به منظور حمایت از کالاهای داخلی و رونق تولید، ۲۰ تن کالای قاچاق در ارومیه امحا شد.
کد خبر: ۸۷۲۸۸۳۶
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، اخیرا رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با اقشار مختلف مردم تاکید کردند که جنس قاچاق را باید آتش زده و با قاچاقچیان به طور قاطعانه برخورد کرد تا تولید ملی رونق گیرد.

در این رابطه با توجه به اینکه کالای قاچاق آسیب جدی به اقتصاد مملکت وارد می‌کند، به همین منظور نخستین محموله کالای قاچاق امروز در ریحان‌آباد ارومیه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی امحاء شد.

در این مراسم فرماندار ارومیه اظهار داشت: چندی پیش رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کردند که کالای قاچاق باید از دو طریق از بین برود، یعنی اگر امکان صادرات داشته باشد صادر شده و در غیر این صورت باید امحاء گشته و به هیچ عنوان به چرخه مصرف بازنگردد.

عباس حسنخانی تصریح کرد: در این باره امروز به منظور عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی محموله‌ای به میزان 20 تن و به ارزش ریالی 400 میلیون تومان به آتش کشیده شد.

وی با اشاره به اقلام امحاء شده گفت: مواد غذایی، دارو، لوازم پزشکی، خشکبار، انواع نوشابه، سیگار، کالای خانگی، البسه و وسایل آرایشی و بهداشتی از جمله کالاهایی بودند که از مبادی مرزی وارد کشور شده و امحاء شدند.

فرماندار ارومیه تاکید کرد: بی‌شک به منظور عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالی که به"اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نامگذاری شده است، در روزها و ماه‌های آینده نیز شاهد امحاء و جمع‌آوری کالاهای قاچاق در سطح شهرستان خواهیم بود.

ارسال نظرات