خبرهای داغ:
امام جمعه بوکان تاکید کرد:

تفرقه و نفاق مهم ترین انگیزه حضور دیپلماتهای اروپایی در منطقه

امام جمعه بوکان گفت: حضور دیده بانان داعش و گروه های افراطیدر منطقه بی گمان برای ایجاد تفرقه و نفاق بین مردم بوده و این افراد چیزی جز تشنج را در منطقه نمی خواهند که با امید خدا تمام نقشه های آنها با حضور مقتدر نیروهای نظامی و امنیتی زیر خاک دفن خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۲۸۸۲۹
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، به نقل از کانی پرس؛ امام جمعه شهرستان بوکان صبح امروز و بعد تردد و دستگیری دیپلمات های اروپای در شهر سقز در گفتگوی اختصاصی با کانی پرس حضور این افراد را در منطقه باعث نا امنی دانست و از دسنگاه های امنیتی و قضای خواست به شدت با این موضوعات برخورد کنند.

ماموستا عبدالرحمن خلیفه زاده افزود: بر کسی پوشیده نیست که انگلیس و فرانسه از حامیان اصلی داعش بوده و هستند و حضور این افراد در منطقه نیز بی ربط با این گروه های افراطی و خون ریز نیست.

وی اظهار کرد: بایستی دولت به شدت با این موارد برخورد کند تا خدای ناکرده با حضور چنین افرادی شاهد ناامنی در منطقه نباشیم.

ماموستا خلیفه زاده تصریح کرد: حضور دیده بانان داعش و گروه های افراطی در منطقه بی گمان برای ایجاد تفرقه و نفاق بین مردم بوده و این افراد چیزی جز تشنج را در منطقه نمی خواهند که با امید خدا تمام نقشه های آنها با حضور مقتدر نیروهای نظامی و امنیتی زیر خاک دفن خواهد شد.

امام جمعه بوکان یاداور شد: بر کسی پوشیده نیست که دولت های این افراد سابقه طولانی در ایجاد نفاق و تفرقه در بین مسلمانان دارند پس لازم است در این مورد با قاطعیت با این افراد برخورد شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار