مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه با حضور 250 چهره برتر مرحله شهرستانی برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۲۸۸۲۸
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین ناصر جوانبخت اظهار کرد: سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مرحله استانی با حضور 250 نفر از برترین های مرحله شهرستانی این رقابت ها از فردا در ارومیه آغاز می شود.

وی افزود: بخش های این دوره از رقابت ها شامل قرائت، ترتیل، حفظ، اذان و دعاخوانی است که بخش حفظ قرآن کریم در این میان بیش از دیگر قسمت ها شرکت کننده دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، شرکت بیش از 8 هزار نفر در مرحله شهرستانی رقابت های قرآن کریم در 14 شهرستان را تنها قسمتی از فعالیت های ستاد برگزاری مسابقات عنوان کرد و بیان داشت: از میان این 8 هزار نفر و پس از ارزیابی هیات داوران مسابقات، 250 نفر به مرحله استانی راه یافته اند که از میان نیز نفرات برتر بخش های تعریف شده به مرحله کشوری اعزام خواهند شد.

وی، داوری مسابقات توسط داوران برتر کشوری را یکی از نکات موفق در این دوره از رقابت ها نام برد و گفت: با توجه به اعتراضات فراوان در دوره های قبلی برای دومین دوره شاهد حضور داوران کشوری هستیم که این باعث کمتر شدن اعتراضات متسابقین خواهد شد.

جوانبخت، حضور مسئولین استانی و شهرستانی در مراسمات افتتاحیه و اختتامیه مسابقات را مدنظر قرار داد و اظهار کرد: آیین اختتامیه مسابقات روز شنبه 30 مرداماه با حضور مسئولین ارشد استانی از نفرات برتر برگزار می شود که اسامی نفرات راه یافته به مرحله کشوری در این مراسم اعلام خواهد شد.

ارسال نظرات