مدیر كل نهاد كتابخانه های آذربایجان غربی از شرکت سه هزار و یکصدنفر از مردم این استان در جشنواره کتابخوانی شعر رضوی خبر داد و گفت: از این تعداد نیز تعداد یکصد نفر به صورت خانوادگی و سیصد نفر نیز بطور انفرادی در این جشنواره شرکت کرده اند.
کد خبر: ۸۷۲۸۸۲۵
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مراسم اختتامیه استانی ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی استان آذربایجان غربی با معرفی نفرات برتر این رویداد فرهنگی در ارومیه برگزار شد.

در این آیین علی فیروز از شرکت سه هزار و یکصد نفر از مردم این استان در جشنواره کتابخوانی رضوی خبر داد و افزود: از این تعداد نیز تعداد 100 نفر به صورت خانوادگی و 300 نفر نیز بطور انفرادی در این جشنواره شرکت کرده اند.

وی تصریح کرد: در این جشنواره کتاب های دوست مهربان کبوترها ویژه کودکان، اعترافات غلامان برای رده سنی نوجوانان و امام علی بن موسی الرضا(ع) ویژه بزرگسالان به عنوان منابع مسابقه کتابخوانی رضوی انتخاب و به صورت الکترونیکی و مکتوب ارائه شد.

مدیر كل نهاد كتابخانه های آذربایجان غربیاین آمار کثیر شرکت کنندگان از استان را نشان از ارادت و دادگی آنان به مکتب نورانی رضوی عنوان کرد و افزود: در این جشنواره 24 نفر از افراد به عنوان برگزیده معرفی می شوند.

ارسال نظرات