فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: برخی اشخاص ضعیف النفس مذاکره با دشمن را عزت می دانند اما نمی دانند دشمن مانند گرگ وحشی آماده از بین بردن امت اسلام است.
کد خبر: ۸۷۲۸۸۲۲
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار عابدین خرم در در یادواره شهدای سرشاخان و افتتاح یادمان شهید بروجردی اظهار کرد: رزمندگان و جانبازان امروز بعنوان منتظران صادق شناخته می شوند و شهداء نیز شناسنامه انقلاب اسلامی و میراثدار انبیاء هستند.

وی افزود: برخی اشخاص ضعیف النفس مذاکره با دشمن را عزت می دانند اما نمی دانند دشمن مانند گرگ وحشی آماده از بین بردن امت اسلام است.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: بنابراین با این ها نشستن سر میز مذاکره افتخار ندارد بلکه تکیه بر آرمان های شهداء افتخار است.

خرم یادآور شد: انسان های گرگ صفتی که هزاران مسلمان را در اروپا زنده به گور کردند امروز برای ما نسخه حقوق بشر می پیچند و از طرفی برخی هم با وجود اینکه هر روز جنایت کرده و کودک می کشند اما با پول حقوق بشر را می خرند.

وی با توجه به شکل گیری جبهه مقاومت در یمن، سوریه ، لبنان و فلسطین تأکید کرد: شهداء انصارالله، حزب الله، حماس فلسطین و نهضت اباعبدالله الحسین(ع) مدافعان حرم با خونشان دشمنان را رسوا می کنند.

خرم تصریح کرد: در بحث امنیت و آرامش همه نقش دارند اما آن چیزی که مد نظر امام خامنه ای مدظله العالی است و زمان و مکان نمی شناسد، جهاد کبیر است که صفحه جدیدی است یعنی اطاعت نکردن از دشمن.

وی با بیان اینکه امروز صحنه مبارزه تنها جنگ نظامی نیست، اظهار کرد: جهادکبیر یعنی اگر با دشمن مذاکره کردی خوشبین نباشی.

خرم با توجه به تهدید نفوذ ادامه داد: امروز خطر نفوذ جدی و خطرناک است، باید نفوذ و دشمن نفوذی را شناخت، از این رو ۲۷۰ کانال ماهواره ای که علیه اسلام تبلیغ می کنند مؤسسه خیریه نیستند بلکه عقبه ای صهیونیستی دارند.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: دشمن به دنبال هویت سوزی از طریق شبکه های اجتماعی و کانال های ماهواره ای است.

خرم با اشاره به اینکه مکتب اسلام را علماء با چنگ و دندان نگهداشته اند، تصریح کرد: مسئولان بدانند روی چه صندلی و پشت چه میزی نشسته اند، که آن حاصل خون شهداست.

وی افزود: مردم نقده اعم از اهل تسنن صادق و اهل تشیّع باید امروز به جوانانش بگویند چه سختی ها و رنج هایی کشیده اند.

خرم اظهار کرد: دفاع مقدس مشمول زمان نمیشود همانطور که حملات دشمن علیه مکتب اسلام تمام نشده است، از این رو باید راههای نفوذ را شناخت، از آن دفاع و به نسل حاضر این افتخارات را منتقل کرد.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: راویان دفاع مقدس قصّه پردازی نکرده بلکه آنچه را اتفاق افتاده روایت می کنند، جو بایدن می گوید رهبر ایران کاری کرده که نه دشمنان ما از ما میترسند و نه دوستانمان به ما احترام می گذارند.

ارسال نظرات