بیش از 90 نفر از دانش آموزان بسیجی پایه اول و دوم و سوم متوسطه حوزه دو بسیج دانش آموزی شهید حسینیان ناحیه ثارالله یزد در گروههای الف، ب، ج طرح آیه های تمدن ثبت نام کردند.
کد خبر: ۸۷۲۸۸۱۷
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، بیش از 90 نفر از دانش آموزان بسیجی پایه اول و دوم، سوم متوسطه حوزه دو بسیج دانش آموزی شهید حسینیان ناحیه ثارالله یزد در گروههای الف، ب، ج طرح آیه های تمدن ثبت نام کردند.

پیرو برگزاری آزمون های طرح آیه های تمدن در سال تحصیلی 95-94 که با حضور پرشور دانش آموزان پسر متوسطه اول،دوم وسوم همراه بود و پس از اعلام نتایج اولیه و پذیرفته شدن نفرات گروه الف دراین طرح، دانش آموزان پذیرفته شده درگروههای ب، ج طرح آیه های تمدن با همت وتلاش بسیج دانش آموزی شهید حسینیان و مدیران و فرماندهان واحدهای پوینده وپیشگام ثبت نام کردند.

لازم به ذکر است ثبت نام کنندگان گروههای ب ، ج طرح آیه های تمدن با تخفیف ویژه ای که از سوی بسیج دانش آموزی دریافت کرده اندتنها با پرداخت بخشی از هزینه های این طرح برای سال تحصیلی جدید ثبت نام نمودند.

یاد آوری می شود دانش آموزانی که در گروه الف طرح آیه های تمدن پذیرفته شده اند با توجه به تراز علمی بالایی که بدست آورده اند از خدمات رایگان این طرح سال تحصیلی 96-95 برخوردارمی شوند.

ارسال نظرات