موزش سرگروه های حلقه های صالحين بسيج در موضوع دفع آفات انار با حضور کارشناس دفع آفت گیاهی جهاد کشاورزی در ار دوگاه سانيج برگزار گرديد.
کد خبر: ۸۷۲۸۸۱۶
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از تفت، در اين دوره آموزشي كه تعداي از سرگروههاي حلقات صالحين بسيج از سراسر شهرستان حضور داشتند، كارشناس مسئول دفع آفات گياهي جهاد كشاورزي تفت در خصوص آفات انار مطالبي را ايراد نمود.
مهندس صالحي ضمن ارائه پاورپونت مربوط به كرم گلوگاه انار و مگس مديترانه اي از عزم بسيج سازندگی و جهاد كشاورزی در مبارزه با اين آفات گفت و از حاضران خواست با جديت به اين موضوع بپردازند.

مهندس صالحي كه خود رئيس كارگروه اقتصادی بسيج و كارگروه انار شهرستان را نيز به عهده دارد گفت: استفاده از ظرفيت حلقه های صالحين در شهرستان گام موثری را در دفع اين آفت از باغات شهرستان دارد و شما مي توانيد با حضور در باغات شهرستان مردم را در اين خصوص توجيه نموده و در جمع اوری و دفع اين آفت به آنها كمك نماييد.


در ادامه جلسه آموزشی مهندس فلاح نژاد مدير جهاد كشاورزی شهرستان نيز طي سخنانی از حضور بسيجيان در تمام عرصه ها بويژه در عرصه اقتصاد مقاومتی و خدمات رساني به مردم تقدير و تشكر نمود و در مورد طرح ها و برنامه هاي جهاد كشاورزي در احياي كشاورزي و باغات شهرستان مطالبي را ايراد نمود.

اين دوره با همكاري تربيت و آموزش بسيج، مديريت جهاد كشاورزي، نمايندگي ولي فقيه در جهاد كشاورزي تفت، اداره دفع آفات شهرستان، بسيج سازندگيبرنامه ريزي و اجرا گرديد .
ضمن شايان ذكر است اين برنامه در راستاي اقتصاد مقاومتي و سفر رياست محترم سازمان بسيج كشور سردار نقدی و امضای ميثاق نامه توليد صنايع تبديلي و كمك به توليد انار برنامه ريزي گرديد.

ارسال نظرات