خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان بندر ماهشهر گفت: پروژه احداث پارک آبی بندر ماهشهر پس از رایزنی‌های صورت گرفته و با موافقت هیأت مدیره پتروشیمی مارون دوباره از سر گرفته می‌‌‌شود.
کد خبر: ۸۷۲۸۸۰۹
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از ماهشهر منصور قمر در گفت‌وگویی در رابطه با پروژه به تعویق افتاده احداث پارک آبی بندر ماهشهر اظهار کرد: احداث بزرگ‌ترین پارک آبی استان خوزستان پس از موافقت هیأت مدیره پتروشیمی مارون به عنوان سرمایه‌گذار این طرح در بندر ماهشهر دوباره آغاز می‌شود.

وی افزود: به منظور پیشگیری از بروز مشکلات گذشته و جلب اطمینان خاطر هیأت مدیره پتروشیمی مارون مقرر شده، این پروژه در زمینی به مساحت ۴٫۵ هکتار در مسیر بندر امام ـ ماهشهر با مالکیت دولتی احداث شود.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در ارتباط با جزئیات دلیل متوقف شدن احداث پارک آبی بندر ماهشهر تصریح کرد: با کمال تاسف پس از قطعی شدن طرح و جذب سرمایه‌گذار در شهریور سال ۹۳، به دلیل ادعای فردی مبنی بر سرمایه‌گذار بودن این طرح و دارا بودن امتیاز احداث آن، پروژه به تعویق افتاد.

قمر ادامه داد: این در حالی است که پس از تحقیقات انجام شده، مشخص شد این فرد بدون داشتن هیچ سرمایه‌ای و تنها بر اساس منافع شخصی خود مانع از انجام این طرح شد و انتظارات شهروندان را بی‌پاسخ گذاشت.

وی در ادامه از آغاز دوباره احداث پارک آبی بندر ماهشهر با سرمایه‌گذاری پتروشیمی مارون خبر داد و گفت: خوشبختانه پس از پیگیری‌های متعدد و موافقت مدیر عامل و هیأت مدیره پتروشیمی مارون کلیات طرح با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال به تصویب رسید.

نماینده دولت در شهرستان ماهشهر در پایان با بیان اینکه هدف از احداث این پروژه توسعه فعالیت های تفریحی در شهرستان است، تصریح کرد: روند احداث پارک آبی بندر ماهشهر پس از مرتفع شدن موانع آن به سرعت در حال اجراست و تا نهایی شدن طرح و بهره‌مند شدن مردم تلاش خواهیم کرد.

 طرح احداث پارک آبی بندر ماهشهر در شهریور سال ۹۳ در زمینی به مساحت ۵ هکتار واقع در فاز ۶ ماهشهر و اعتبار اولیه ۱۰۰ میلیارد ریال توسط مسؤولان محلی و با سرمایه‌گذاری پتروشیمی مارون کلنگ‌زنی شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها