خبرهای داغ:
دومین دوره المپیاد ورزشی بیماران خاص خوزستان که به میزبانی باغملک برگزار شد با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
کد خبر: ۸۷۲۸۸۰۰
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵

جمال فتاحی، مسوول برگزاری مسابقات هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا استان اظهار کرد: این مسابقات یکشنبه و دوشنبه در منطقه زیارتی امامزاده عبدالله باغملک برگزار شد.


وی گفت: ۱۲۰ ورزشکار از شهرستان‌های اهواز، رامهرمز، باغملک، دزفول، اندیمشک، بهبهان، شادگان و شوش در این مسابقات شرکت داشتند که جا دارد از این شهرستان‌ها که با مشکلات مالی و با وجود دوری مسافت و گرمی هوا در رقابت‌ها حضور پیدا کردند تشکر کنم.

مسوول برگزاری مسابقات هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان عنوان کرد: این مسابقات در رشته‌های تیراندازی، دارت و شطرنج هر دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

وی گفت: در تیراندازی بانوان زینب آل‌خمیس و در بخش آقایان رضا بلواسی هر دو از رامهرمز، در رشته دارت بانوان زهرا لطفی از اندیمشک و در بخش آقایان امین زیدانی از بهبهان و در رشته شطرنج بانوان سحر بخشی‌نیا از باغملک و در بخش آقایان امین امین‌نیان از اندیمشک به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

فتاحی عنوان کرد: در بخش تیمی نیز اهواز به قهرمانی رسید، اندیمشک نایب‌قهرمان شد و باغملک و رامهرمز به صورت مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

وی گفت: در مراسم اختتامیه که بسیار باشکوه برگزار شد، علیشائی، معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان، حاجی‌زاده، رییس هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا استان و دیگر مسوولان استانی حضور داشتند که در حضور آن‌ها نیز از نفرات برتر با اهدای حکم، مدال و جوایز نفیس، تقدیر شد.

مسوول برگزاری مسابقات هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان در پایان از میزبانی شهرستان باغملک قدردانی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها