خبرهای داغ:

سهمیه سوخت کشاورزان هندیجان قبل از کشت پاییزه مشخص و تأمین شود

فرماندار هندیجان گفت:حدود ۱۲۰۰دستگاه تراکتور کشاورزان هندیجان نیاز به سوخت دارند که قبل از کشت پاییزه سهمیه سوخت در شهرستان مشخص و تأمین شود.
کد خبر: ۸۷۲۸۷۹۶
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲
به گزارش خبرنگار بسیج در هندیجان ،جلسه شورای بررسی مشکلا کشاورزان هندیجان پیش از ظهر چهارشنبه با حضور فرماندار ،مدیرجهاد کشاورزی ،رییس پخش فرآورده هاو جمعی از مسؤلان محلی در سالن فرمانداری هندیجان برگزار شد.

سید مهران رفیعی در این جلسه اظهار کرد:کشت پاییزه در آبان ماه شروع خواهد که مشکلاتی شامل کمبود سوخت ،نبود آب ،بیمه و پرداخت نشدن پول گندم  برای کشاورزان هندیجان وجود دارد.

وی افزود:طبق بررسی هاحدود ۱۴میلیون لیتر حداقل سوخت مورد نیاز کشاورزان هندیجان بوده که با همکاری جهاد کشاورزی و نظام صنفی کشاورزان در حال پیگیری است.

وی بابیان مشکل آب زمین کشاورزان هندیجان گفت:در فصل کشت پاییزه کشاورزی هندیجان مشکل آب دارد و مسؤلان مربوطه در این باره همکاری داشته باشند.

رفیعی فرماندار هندیجان عنوان کرد:پول گندم به تعداد ۷نفر از کشاورزان هندیجان پرداخت نشده که  با همکاری بانک کشاورزی  پول این قشر از زحمتکشان کشاورز  پرداخت بشود.

وی بااشاره به  رونق کشاورزی در هندیجان بیان کرد:کشاورزی هندیجان یکی از قطب های اصلی اقتصاد هندیجان است که چند سالی با مشکلات فراوانی روبرو شده که با همت مسؤلان استانی و کشوری در احیای کشاورزی در هندیجان  در رفع این گونه مشکلات همکاری داشته باشند.

خبرنگار هندیجان محمدرضاشعبانی
ارسال نظرات
پر بیننده ها