رئیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به اینکه قرار بر این شده به جای امحاء، ۱۳ خودروی قاچاق صادر شوند، گفت:برای تعیین تکلیف این خودروها نیازمند یک آیین نامه هستیم که هنوز تصویب نشده است.
کد خبر: ۸۷۲۸۷۹۳
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، امین دلیری در خصوص دلایل عدم امحاء 13 خوردوی پورشه قاچاق، اظهارداشت: برای تعیین تکلیف این خودروها نیازمند یک آیین نامه هستیم که هنوز تصویب نشده است.

وی با اشاره به اینکه قرار بر این شده به جای امحاء این خودروها صادر شوند، افزود: برخلاف اینکه گفته می شود صادارت این خودروها به صرفه نیست باید بگویم به جای امحاء این خودروها برای صادارت آنها برنامه داریم.

رئیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، اضافه کرد: در حال حاضر کارگروه تدوین این آیین نامه تشکیل شده و قرار است با همکاری گمرک این آیین نامه تهیه و به تصویب ستاد مبارزه با قاچاق کالا برسد. تا زمان تصویب این آیین نامه خودروها در انبار سازمان می مانند.

دلیری در پاسخ به این پرسش که اگر این آیین نامه به تصویب نرسد تکلیف این خودروهای قاچاق چه خواهد شد، گفت: اگر تصویب نشود راهکارهای دیگری را پیشنهاد می‌کنیم.

 به گزارش تسنیم، خورشیدی به عنوان سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مورد علت منتفی شدن امحای 13 خودرو لوکس قاچاق که قرار بود در شیراز انجام شود گفته بود: از آنجا که طبق قانون باید در وهله اول شرایط صادرات اموال قاچاق مکشوفه لوکس مهیا شود پروشه‌های مکشوفه که قرار بود امروز در شیراز امحا شوند جهت طی مراحل قانونی در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار گرفت.

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از زمان صدور حکم قضایی 4 ماه فرصت دارد برای این خودروها مشتری پیدا کرده و آنها را صادر کند.

خورشیدی ادامه داد: طبیعتا بعد طی این مدت اگر برای این خودروها مشتری پیدا نشود این پرشه‌ها امحا می‌شود.

ارسال نظرات