ذوالنور گفت: رفتار و گفتار دیپلمات های ما باید در چارچوب مبانی و اصول نظام باشد و روحیه استکبارستیزی باید در همه مسولین وجود داشته باشد و سر سوزنی نباید از اصولمان کوتاه بیاییم.
کد خبر: ۸۷۲۸۷۱۶
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۲
حجت الاسلام مجتبی ذوالنور عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به بیانات امام خامنه ای مبنی بر اینکه ایجاد خط فاصل با آمریکا از مبانی امام(ره) است و جای هیچ تسامحی ندارد و در واکنش به دست دادن وزیر امور خارجه با اوباما، اظهار داشت: در برخوردهای دیپلماتیک ممکن است یک دیپلمات به دلیل مذاکرات با طرف مقابلش هم دست بدهد اما اینکه سر راه دیپلمات آمریکایی منتظر باشیم تا با او دست دهیم، با شان جمهوری اسلامی همخوانی ندارد.

وی افزود: آقای ظریف با وزرای کشورهای 1+5 پشت یک میز مذاکره بودند و طبیعی است که در این میان، با یکی از وزرا دست بدهد اما اینکه کمین کنیم تا با آمریکایی ها دست بدهیم به دور از شان نظام است.

ذوالنور خاطرنشان کرد: مبانی ما مشخص است، رهبر معظم انقلاب فرمودند که دیپلماسی یک جنگ است؛ بنابراین رفتار و گفتار دیپلمات های ما باید در چارچوب مبانی و اصول نظام باشد و روحیه استکبارستیزی باید در همه مسولین وجود داشته باشد و سر سوزنی نباید از اصولمان کوتاه بیاییم.
ارسال نظرات