خبرهای داغ:
رزمنده دوران دفاع مقدس خطر وهابیت را جدی دانست و خاطرنشان کرد: ایجاد یک جنگ جهانی علیه شیعه مدنظر است.
کد خبر: ۸۷۲۸۶۰۱
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوئین و میاندشت، سردار عبدالفتاح اهوازیان ظهر امروز هشتمین یادواره 260 شهید و اولین یادواره 2500 رزمنده ایثارگر این شهرستان با اشاره به 26 مرداد و سالروز ورود اولین آزادگان به میهن اسلامی با بیان خاطراتی نظیر سوزاندن 2 جوان رزمنده و زیرگرفتن رزمندگان اسلام توسط رژیم بعث، بر مقاومت و ایستادگی جوانان وطن در برابر متجاوز اشاره کرد و افزود: آزادگان عصاره‌های پاک این شهدا هستند پس باید وجود این عزیزان را قدر دانست.

اهوازیان از نقش بی‌بدیل شهدا در انسان‌سازی گفت و خاطر نشان کرد: شهدا به مثابه بمب‌های فرهنگی و اگر منفجر شوند،آثار مثبت آن در جوانان باقی می‌مانند.

وی با بیان اینکه شهدایی مانند علم الهدی امروز حدود 6 میلیون زائر در سال دارند بر پیروی از راه و مکتب شهیدان تأکید کرد.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس شهدا را محصولاتی از انقلاب اسلامی دانست و گفت: هنوز پس از چندین سال از عروجشان ما عزادارشان هستیم و اینکه آنان حاضر و ناظر و عند ربهم یرزقونند، عدم درس‌گیری از آنان باعث بروز مشکلات می‌شود.

یکی از فرماندهان قرارگاه نصرت در دوران دفاع مقدس، شهدا را مانند کپسول‌های ویتامینی دانست که بر پیکره اجتماع تزریق می‌شوند و آن جامعه را محول الاحوال می‌کنند و افزود: همین شهدا بودند که باعث شدند روحیه انقلابی در جوانان نسل امروز ما شکل بگیرد و امروز جوانانی را می‌بینیم که مشتاقانه آماده دفاع از حریم اهل‌بیت هستند.

اهوازیان ضمن اشاره به اینکه نباید دچار روزمرگی شویم و شهدا را نباید از یاد ببریم،با بیان خاطراتی ارزش و منزلت آنان را یادآور شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خطر وهابیت را جدی دانست و خاطر نشان کرد: ایجاد یک جنگ جهانی علیه شیعه مدنظر است و آنچه که امروز در شام و عراق از تعدی به دختر بچه‌های 5 ساله و کشتارجمعی پسران 12 ساله می‌بینیم در همین راستاست.

یکی از فرماندهان قرارگاه نصرت در دوران دفاع مقدس ضمن بیان خاطراتی از تأثیرپذیری جوانان چینی و افغان از انقلاب اسلامی، از گسترش تفکر انقلاب اسلامی به عنوان یک تفکر نو در میان جوانان گفت و خاطر نشان کرد: با این وجود بی‌بصیرتی عده‌ای در داخل موجب آفت و آسیب‌زاست.

اهوازیان گفت: مگر مرده باشیم که داعش به حرم حضرت زینب(ع) تعدی کند و سرکرده داعش آرزوی ساخت مجسمه یزید ملعون در کربلا را به گور خواهد برد.

این فرمانده دفاع مقدس با بیان اینکه رزمندگان اسلام وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده‌اند، افزود: برخی از مسؤولین کم‌کاری می‌کنند و باید نزد پروردگار پاسخگو باشند.

اهوازیان ضمن اشاره به بی‌بصیرتی اصحاب فتنه گفت: این‌ها اگر رو به روی ولایت و خون شهیدان بایستند، روی سینه آن‌ها پا می‌گذاریم چرا که عزت امروز ما از برکت خون شهداست.

وی در پایان با اشاره به جمله امام خمینی مبنی بر اینکه حفظ جمهوری اسلامی از نماز یومیه واجب‌تر است بر این سخن مهم تأکید نمود و از همگان خواست در این زمینه گام بردارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها