خبرهای داغ:
رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم خبر داد

برگزاری مراسم بدرقه ورزشکاران قم برای حضور در پارالمپیک 2016 برزیل

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم از برگزاری مراسم بدرقه ورزشکاران قم برای حضور در بازی‌های پارالمپیک 2016 برزیل خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۸۵۸۱
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱
برگزاری مراسم بدرقه ورزشکاران قم برای حضور در پارالمپیک 2016 برزیل
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمد پیروزمنش امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: دو نماینده هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم راهی بازی‌های پارالمپیک برزیل می‌شوند و با توجه به آمادگی بالایی که نمایندگان قم دارند مطمئنم که در ترکیب تیم‌های ملی اعزامی به پارالمپیک برزیل خواهند درخشید.

وی ادامه داد: در دوره قبلی بازی‌های پارالمپیک که چهار سال قبل یعنی سال 2012 در لندن انگلیس به انجام رسید، یک نماینده در ترکیب کاروان اعزامی کشورمان به این مسابقات داشتیم که خانه فاطمه متقی‌کاشانی به عنوان مربی تیم ملی تیراندازی با کمان بانوان ایران بود و با درایت و مربیگری مدبرانه وی تیم ایران برای نخستین‌بار توانست مدال طلای رقابت‌های رشته تیراندازی با کمان پارالمپیک را کسب کند.

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم با بیان اینکه اکنون دو نماینده برای اعزام به بازی‌های پارالمپیک برزیل داریم، ابراز کرد: بازی‌های المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل روز یکشنبه سی‌ویکم مرداد ماه رسما با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان خواهد رسید و بعد از آن نوبت به درخشش ورزشکاران کشورمان در رشته‌های مختلف ورزش جانبازان و معلولین در پارالمپیک برزیل است.

وی خاطرنشان کرد: اکنون دو ورزشکار استان قم در رشته‌های والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچر در کاروان اعزامی ایران به این مسابقات حضور دارند و با توجه به سابقه بسیار خوبی که ایران در این دو رشته دارد، انتظار قرار گرفتن تیم‌های کشورمان در جمع برترین‌ها بسیار زیاد است.

پیروزمنش عنوان کرد: محمد محمدنژاد در رشته بسکتبال با ویلچر عضو کاروان اعزامی کشورمان به بازی‌های پارالمپیک 2016 در کشور برزیل است در حالی که حسین گلستانی نیز در ترکیب تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران به این دوره از پیکارها اعزام می‌شود.

وی ابراز کرد: این روزها آخرین تمرینات ملی‌پوشان جانباز و معلول عضو تیم‌های ملی اعزامی به مسابقات پارالمپیک 2016 در کشور برزیل در حال انجام است و ما نیز سعی کرده‌ایم که در حد وسع و توان خود از این عزیزان حمایت کنیم تا بدون دغدغه و با انگیزه بالا به موفقیت در این بازی‌ها فکر کنند.

پیروزمنش خاطرنشان کرد: ورزشکاران کاروان فرهنگی، ورزشی اعزامی کشورمان به بازی‌های پارالمپیک ریودوژانیرو با امید به درخشش و کسب مدال‌های بیشتر نسبت به دوره قبل این بازی‌ها راهی برزیل می‌شود و خوشحالیم که دو نماینده از قم نیز راهی این بازی‌ها می‌شوند و با دلگرمی بیشتر این رقابت‌ها را دنبال می‌کنیم.

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم بیان کرد: با حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان و برنامه‌ریزی انجام شده در این هیات، امشب از ساعت 20:30 دقیقه در هتل پارسیا قم و با حضور استاندار قم، نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل ورزش و جوانان و جمع زیادی از عزیزان ورزشکار جانباز و معلول، دو ورزشکار اعزامی قم به بازی‌های پارالمپیک 2016 برزیل یعنی محمد محمدنژاد و حسین گلستانی بدرقه خواهند شد.

وی در پایان اظهار کرد: کاروان ورزش جانبازان و معلولین کشورمان با عنوان کاروان منا و متشکل از 95 ورزشکار در 11 رشته هر دو بخش مردان و بانوان به منظور کسب حداکثر مدال و قرار گرفتن روی سکوهای برتر، در پانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک به میزبانی برزیل شرکت می‌کند.
ارسال نظرات