خبرهای داغ:
عضو هیئت علمی جامعه الزهرا(س) تصریح کرد: بی شک ارتباط جدی پیوسته سینماگران با حوزویان به خلق آثار فاخر و متعهدانه در جامعه خواهد انجامید.
کد خبر: ۸۷۲۸۵۳۳
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲
ارتباط پیوسته سینماگران با حوزویان به خلق آثار فاخر و متعهدانه می انجامد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، زهرا تاجیک در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: با توجه به تاثیر بالای فیلم های سینمایی در دنیای امروز بر روی انبوه مخاطبان، لازم است که برای خلق آثار فاخر و متعهد و بیان نگاه دینی، فیلمسازان ما با کارشناسان خبره حوزوی که آشنایی و علاقه مندی به آثار هنری دارند، ارتباط فراگیر و مستمری داشته باشند.

وی افزود: امروزه مفاهمه و انتقال پیام در عرصه هنر به خصوص هنر هفتم که سینما باشد، یکی از اصول مهم به شمار می رود که حوزه های علمیه نیز نباید از آن غفلت داشته باشند.

عضو انجمن تعلیم و تربیت اسلامی حوزه علمیه قم همچنین گفت: خوشبختانه در حال حاضر چه در بخش برادران و چه به ویژه خواهران، علاقه مندی واقبال نسبت به هنر متعهد و فاخر بسیار خوب است و ما باید از این فرصت در جهت نشر معارف دینی با ابزار هنر و رسانه نهایت استفاده را ببریم.

وی اضافه کرد: همین چند سال پیش بود که خانم پوران درخشنده از بانوان فیلمساز مطرح کشورمان به قم سفری داشت و در جلسه ای با حضور بانوان و اساتید طلبه از آمادگی خود برای همکاری با حوزویان در ساخت آثار سینمایی با موضوعات دینی خبر داد.

عضو هیئت علمی جامعه الزهرا(س) بیان داشت: در حوزه های علمیه خواهران ، نگاه های خلاقانه ای به هنر سینما وجود دارد که به خصوص می توان از ایده های ناب طلاب در جهت خلق فیلمنامه های قوی و جذاب با موضوعات دینی استفاده کرد و قطعاً در سایه همکاری با فیلمسازان متعهد، شاهد تولید و پخش آثار سینمایی بسیار خوبی خواهیم بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها