مسئول بسيج سازندگي استان اصفهان، محروميت زدايي و خدمت رساني به مناطق محروم از اولويت هاي اصلي برنامه هاي بسيج سازندگي است.
کد خبر: ۸۷۲۸۵۱۸
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار سيد حسين انوري در بازديد از گروههاي جهادي در شهرستان برخوار اظهار داشت : به حمدالله به بركت وجود انقلاب اسلامي و نيرو هاي مخلص بسيجي حركت عظيم اردوهاي جهادي در چند سال اخير باعث خيرات و بركات زيادي براي مناطق محروم در سطح استان و كشور بوده است و به اعتقاد بنده بعد از هشت سال دفاع مقدس تنها حركتي كه حال و هواي دوران دفاع مقدس را تداعي ميكند همين حركت اردوهاي جهادي است.

مسئول بسيج سازندگي استان اصفهان در ادامه عنوان كرد: رسالت اصلي بسيج سازندگي خدمت رساني به مناطق محروم است كه استان اصفهان به حمدالله توانسته گام هاي اثر بخشي را در حوزه محروميت زدايي در استان بردارد كه نقش اردو هاي جهادي در اين امر مهم بسيار پررنگ و اثر گذار است.
سرهنگ انوري در پايان گفت: در تابستا ن سال جاري براي اعزام بيش از0 24 گروه جهادي به مناطق محروم استان و كشور از اين استان برنامه ريزي انجام شده است كه اين گروه ها در قالب گروه هاي جهادي دانشجويي ، محلات ، طلاب و اقشار مختلف مشغول به فعاليت در مناطق محروم ميباشند.
 
منبع اخبار : سازمان بسيج سازندگي استان اصفهان ,
ارسال نظرات