سرهنگ حسینخانی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنانی تربیت کارمند در تراز انقلاب اسلامی را رویکرد این سازمان دانست و گفت: تکریم ارباب رجوع ،ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، مبارزه با ارتشا و احیا فریضه امر به معروف و نهی از منکراز اولویتهای برنامه های سازمان بسیج کارمندان استان است ...
کد خبر: ۸۷۲۸۵۱۰
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، سرهنگ حسینخانی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنانی تربیت کارمند در تراز انقلاب اسلامی را رویکرد این سازمان دانست و گفت: تکریم ارباب رجوع ،ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، مبارزه با ارتشا و احیا فریضه امر به معروف و نهی از منکراز اولویتهای برنامه های سازمان بسیج کارمندان استان است و در واقع ما به دنبال تربیت کارمند در تراز انقلاب اسلامی هستیم تا دولت اسلامی محقق شود.

 مسئول سازمان بسیج کارمندان استان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب تحقق تمدن نوین اسلامی را مهمترین هدف انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: بعد از انقلاب اسلامی ما جمهوری اسلامی را بر مبنای نظام اسلامی ایجاد کردیم اما همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند بنحو مقدور و مطلوب دولت اسلامی به معنای کامل آن که تمام ارکان حاکمیتی را در بر می گیرد و نه فقط قوه مجریه هنوز شکل نگرفته است.

وی با اشاره به نامه دوم رهبر معظم انقلاب به جوان غرب آن را موجب چالش جدی دشمنان دانست و گفت: اگر غربی ها تمدن انسان محور درست کردند رهبر معظم انقلاب با ارسال این نامه ها به انها گفت ما تمدنی ارائه می کنیم که دنیا و آخرت را برای انسان دنیا فراهم میکند.

وی اخلاق نیکو و همت جهادی را از ویژگی های کارمندان بسیجی عنوان کرد و افزود: اگر کسی ادعای بسیجی بودن دارد اما اخلاق و ویژگی های بسیجی واقعی را ندارد با رفتارش به بسیج ضربه می زند.

سرهنگ حسینخانی افزود: امروز اگر می خواهیم بسیجی باشیم باید در همه امتحان های انقلاب اسلامی سربلند بیرون بیاییم.

ارسال نظرات