خبرهای داغ:
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم:

برخورد دو خودرو در جاده کوه‌سفید سه قربانی برجای گذاشت

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: ساعت 11 صبح امروز، یک دستگاه خودروی پیکان شخصی با یک دستگاه تاکسی در جاده کوه سفید با هم برخورد کردند که این برخورد سه قربانی و سه مجروح برجای گذاشت.
کد خبر: ۸۷۲۸۴۵۷
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸
برخورد دو خودرو در جاده کوه‌سفید سه قربانی برجای گذاشت
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمدرضا حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: ساعت 11 صبح امروز، یک دستگاه خودروی پیکان شخصی با یک دستگاه تاکسی در جاده کوه سفید با هم برخورد کردند.

وی ادامه داد: پس از اطلاع این سانحه به مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم،‌ سریعا سه دستگاه آمبولانس اورژانس به همراه نیرو‌ها و تجهیزات لازم به محل حادثه ارسال شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: برخورد شدید دو خودرو با یکدیگر موجب شد سه تن از مجروحان حادثه که دو آقا و یک خانم بودند، به علت شدت جراحات وارده در دم جان خود را در صحنه حادثه از دست بدهند و تلاش‌ نیرو‌های اورژانس قم برای نجات جان آنها فایده‌ای نداشت.

حسنی ادامه داد: سه تن دیگر از سرنشینان نیز دچار مصدومیت شدید شده ‌بودند که اقدامات اولیه درمانی توسط نیرو‌های مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم برای درمان‌ آنها در محل حادثه انجام شد و برای انجام مراحل بعدی درمانی به بیمارستان منتقل شدند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار