خبرهای داغ:
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم گفت: تلاش‌های این مجموعه در راستای استفاده از ظرفیت‌های استانی دنبال شده و دستگاه‌های اجرایی مشارکت مطلوبی در راستای رفع مشکلات خانواده‌های محروم داشته‌اند.
کد خبر: ۸۷۲۸۴۴۹
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳
دستگاه‌های اجرایی مشارکت مطلوبی در رفع مشکلات محرومان داشته‌اند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سیدعلی موسوی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم که در تالار فرهنگ‌سرای جوان برگزار شد، با اشاره به اینکه عبدالله جلالی مدیرکل سابق کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم به مسؤولیت خود نگاه ارزشی داشته است، اظهار کرد: این جایگاه امانتی است که باید از آن در راستای دفاع از حقوق محرومین استفاده کرد.

وی وجود حوزه‌های علمیه، مراجع تقلید و شخصیت‌های برجسته ملی را از ظرفیت‌های استان قم برشمرد و اضافه کرد: با وجود وضعیت نامطلوب اقتصادی دستگاه‌های اجرایی و مواجه شدن با مشکلات مالی مختلف تلاش‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم در راستای استفاده از ظرفیت‌های استانی دنبال شده و دستگاه‌ها مشارکت مطلوبی در راستای رفع مشکلات خانواده‌های محروم داشته‌اند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم از دستاوردهای این مجموعه در راستای خدمت‌رسانی به خانواده‌های محروم قمی یاد کرد و افزود: این مجموعه طی 10 سال اخیر توانسته در راستای افزایش اعتماد و مشارکت‌های مردمی به نتایج مطلوبی برسد.

وی احداث مسکن مددجویی و توسعه فعالیت‌های فرهنگی برای خانواده‌ها را از دستاوردهای کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم برشمرد و ادامه داد: مدیرکل سابق این مجموعه با روحیه انتقادپذیری و مردمی برای رفع مشکلات خانواده‌های محروم اهتمام جدی داشته است.
ارسال نظرات