hamidreza
در یادواره شهدای آزاده دهلران مطرح شد؛
امام جمعه دهلران گفت: آزادگان و اسرای ایرانی در بند رژیم بعث، در حقیقت ذخائر انقلاب ولی غصب شده در دست دشمن بودند.
کد خبر: ۸۷۲۸۴۱۷
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت 26 مرداد ماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، یادواره شهدای آزاده شهرستان دهلران در محل مسجد جامع شهر دهلران با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان، آزادگان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن موسوی امام جمعه دهلران در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آزاده به ویژه شهید ابوترابی اظهار داشت: ورود آزادگان و اسرای ایرانی در بند رژیم بعث عراق از معجزات الهی بود.

وی با اشاره به مشکلات و سختی های اسرای ایرانی در بند عراق افزود: هیچ کسی به جز خود آزادگان نمی تواند سختی ها و مشکلاتی که در زندان های رژیم بعث عراق بر رزمندگان و اسرای ایرانی گذشت را بیان کند.

امام جمعه دهلران تصریح کرد: اسرای ایرانی در دوران اسارت خود با سلاح ایمان، استقامت و عشق به امام راحل توانستند در برابر آن شکنجه های سنگین رژیم بعث در زمستان های سرد و تابستان های داغ و سوزان عراق ایستادگی کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب الهی و اسلامی است، گفت: چون خداوند اراده کرده بود که انقلاب اسلامی را حفظ کند به همین خاطر رزمندگان و اسرای ایرانی را به سلاح صبر و استقامت مجهز کرده بود به همین خاطر آزادگان سرافراز نیز با بصیرت و ولایت مداری خود در مقابل دشمن بعثی ایستادگی کردند.

موسوی عنوان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران همواره در صدد ضربه زدن به نظام و انقلاب بوده اند اما کشور ایران با بهره مندی از نعمت وجودی مقام معظم رهبری و ملتی مقاوم و هوشیار در مقابل این توطئه ها همچون سدی محکم ایستاده است.

وی گفت: آزادگان ذخائر انقلاب ولی غصب شده در دست دشمن بودند.

ارسال نظرات