مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور در گفتگو با «بسیج»:
حضور سکینه خدابنده لو،مربی تیراندازی تیم ملی بانوان در رژه المپیک ریو نشان داد که نه تنها چادر مانعی برای پیشرفت نیست، بلکه با پوشش اسلامی هم می توان پله های موفقیت را طی کرد.
کد خبر: ۸۷۲۸۳۷۷
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۰
مینو اصلانی مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به حجاب «سکینه خدابنده لو» مربی تیراندازی تیم ملی بانوان در رژه المپیک ریو گفت: حضور این بانوی ایرانی با حجاب چادر در محافل بین المللی نشان دهنده پایبندی او به باورهای دینی و اعتقادی است؛ اینکه حاضر نیست که حجاب برتر را کنار بگذارد و نماد یک دختر ایرانی است که با درک هویت دینی و ملی خودش، در محافل ورزشی افتخارآفرینی می کند.
 
وی ادامه داد:این بانوی ایرانی نشان داده که نه تنها چادر مانعی برای پیشرفت نیست، بلکه با پوشش اسلامی هم می توان پله های موفقیت را طی کرد.
 
اصلانی تاکید کرد:دشمن در تلاش است تا با تبلیغات گسترده نشان دهد که حجاب باعث عقب ماندگی زنان ایرانی شده است و حضور خانم خدابنده لو در المپیک ریو باعث خراب شدن نقشه های شوم دشمنان انقلاب شد.
 
رئیس بسیج جامعه زنان در پایان گفت:حضور«سکینه خدابنده لو» با حجاب برتر باعث افتخار همه بانوان مسلمان ایرانی است و این بانوی ورزشکار در واقع شعار حضور زنان عفیفه در همه عرصه ها با حفظ ارزش های اسلامی و انسانی را به منصه ظهور گذاشته است.
ارسال نظرات