قهرمان البرزی در رشته پاورلیفتینگ (ددلیفت) از عدم حمایت اداره ورزش و جوانان شهرستان نظرآباد شدیدا گله مند بود.
کد خبر: ۸۷۲۸۳۶۷
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ؛ قهرمان البرزی در رشته پاورلیفتینگ (ددلیفت) از عدم حمایت اداره ورزش و جوانان شهرستان نظرآباد شدیدا گله مند بود و گفت: اگر حمایتم نکنند دیگر نامی از شهرستان نظرآباد در مسابقات پیش رو نخواهم برد .
 مجتبی اشرفی ورزشکار نظرآبادی و قهرمان استان های تهران، البرز و قزوین در رشته پاور لیفتینگ (ددلیفت) در گفتگو با خبرنگار بسیج استان البرز درباره شرایط و زندگی ورزشی خود اظهارداشت: من از همان دوران کودکی به ورزش پهلوانی علاقه وافری داشتم تا جائیکه همیشه آرزو داشتم در عرصه قهرمانی در این عرصه فعالیت حرفه ای داشته باشم تا اینکه از سال ۱۳۸۷ بطور جدی فعالیتم در این رشته را زیر نظر مربی دوست داشتنی ام (بهزاد لطفی) آغاز کرده و با تلاش های شبانه روزی و با توکل به خدا و اهل بیت عصمت و طهارت (س) توانستم مقام های زیادی را در سطح شهرستان نظرآباد و استان های تهران ، قزوین و البرز کسب کنم .
اشرفی در ادامه از عدم حمایت های مالی و معنوی اداره ورزش و جوانان شهرستان نظرآباد شدیدا انتقاد کرد و افزود: بنده در یک ماه اخیر برای حضور در چهار دوره از مسابقات استانی حدود یک میلیون تومان هزینه کرده ام و این در حالی است که در حال حاضر من دانشجو هستم و جزء اعضای خانواده از هیچ احدی حمایت مالی نشده ام و اداره ورزش و جوانان شهرستان نظرآباد به عنوان پرورش دهنده ی عنصر ورزش و تندرستی در وجود جوانان غیور و با استعداد این شهرستان هیچ گونه حمایتی از بنده نکرده است دریغ از نصب یک بنر در سطح شهر . حال آیا من باید در مسابقات پیش رو و دانشجویان کشوری اسمی از شهرستان نظرآباد ببرم ؟؟ چرا از جوانان علی الخصوص در عرصه ورزش که زمینه ساز رشد و بالندگی هر انسانی در هر زمینه ای از زندگی است حمایت نمیکنند ؟؟
این قهرمان ارزنده در پایان با تشکر از حمایت های مالی و معنوی خانواده و مربی خود (بهزاد لطفی) افزود: اگر حمایت ها و تشویق های خانواده عزیز و مربی دوست داشتنی ام که همیشه مثل یک یار وفادار کنارم بوده اند نبود شاید الان دیگر ورزش را رها کرده بودم و دیگر خبری از مدال و قهرمانی در عرصه ی ورزش پهلوانی نبود .

مهم ترین مقام های کسب شده ی مجتبی اشرفی در رشته پاورلیفتینگ به شرح زیر است:

۱) مقام اول (طلا)مسابقات ددلیفت (Ipf) جایزه بزرگ ماهدشت استان البرز
۲ ) مقام اول مسابقات پرس سینه (Ipf)  جایزه بزرگ ماهدشت استان البرز
۳) مقام دوم (نقره) مسابقات پرس سینه (Paw) الوند استان قزوین
۴) مقام اول (طلا) مسابقات جایزه بزرگ شهریار استان تهران


در پایان انتظار می رود مسئولین اداره ورزش و جوانان استان و شهرستان نظراباد حمایت های لازم از جوانان ورزشکار و مستعد که لیاقت قهرمانی را دارند داشته باشند.

خبرنگار ؛ ابراهیم باباپوری اصل


ارسال نظرات
پر بیننده ها