مسئول روابط عمومی و تبیلغات تیپ 36 انصارالمهدی(عج) استان زنجان:
در روز میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) برنامه های متنوعی همانند مولودی خوانی در مدح امام هشتم، ایستگاههای صلواتی همراه جشن در تیپ، منطقه مرزی سردشت و در گردانهای امام حسین(ع) زنجان و شهرستانها برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۸۳۳۵
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول روابط عمومی و تبیلغات تیپ 36 انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: در روز میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) برنامه های متنوعی همانند مولودی خوانی در مدح امام هشتم، ایستگاههای صلواتی همراه جشن در تیپ، منطقه مرزی سردشت و در گردانهای امام حسین(ع) زنجان و شهرستانها برگزار شد.

سعید طوماری به ذکر حدیثی از آن حضرت اشاره کرد و افزود: از لذایذ نصیبی برای کامیابی خویش قرار دهید و تمنیات دل را از راههای مشروع برآورید، مراقبت کنید در این کار به مردانگی و شرافتتان آسیب نرسد و دچار اسراف نشوید، تفریح و سرگرمیهای لذت بخش شما را در اداره زندگی یاری می کند و با کمک آن بهتر به امور دنیای خویش موفق خواهید شد.

وی با اشاره به تواضع و فروتنی آن حضرت در زمان خویش با مردم اظهار داشت: در زمان حال حاضر ما باید با الگو گرفتن از آن امام همام همواره در زندگی روزمره خود سعی کنیم با احترام با دیگران برخورد کنیم و در حق همدیگر دعا کنیم و در کارهای خود با استعانت از خداوند منان همیشه و در همه زمان بتوانیم موفق و سربلند باشیم.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات تیپ 36 انصارالمهدی(عج) استان زنجان در پایان به فرموده مقام معظم رهبری در مورد امام رضا(ع) اشاره کرد خاطر نشان ساخت: "آنچه در زمان علی بن موسیالرضا(ع) یعنی ولایتعهدی پیش آمد، نشان دهنده این است که وضع علاقه مردم و جوشش محبتهای آنان نسبت به اهل بیت(ع) در دوران امام رضا(ع) خیلی بالا بوده است."

ارسال نظرات