مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی(عج) به همراه مسئولین از گردانهای بسیج امام حسین(ع) شهرستان قیدار بازدید کردند.
کد خبر: ۸۷۲۸۳۳۳
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۲
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات تیپ 36 انصارالمهدی(عج) حجت الاسلام نجفی به همراه مسئولین معاونتهای عقیدتی، نظارت و تائیدصلاحیت، روابط عمومی و تبلیغات و سیاسی از گردانهای امام حسین(ع) شهرستان قیدار سرکشی کردند .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی(عج) دراین بازدید گفت: با توجه به تبلیغات دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و حمایت از گروههای تروریستی در منطقه از جمله داعش ، جبهه النصره و دیگر گروهها بسیجیان و پاسداران را بر حفظ آمادگی و هوشیاری کامل توصیه کردند و در این راه گوش دادن به فرمان ولی امر مسلمین در صحنه حاضر باشند و با بصیرت افزایی و روشنگری آحاد جامعه را آگاهی بخشند .

وی در ادامه به شرارت های دشمن در منطقه اشاره کرد و افزود: در شرایط اخیر از جمله تحریم¬ها و تهدیدهایی که به ملت شریف ما وراد کرد انتظار داشت حضور کمرنگی را در حمایت از انقلاب و رهبریشان ببینند ولی امت بیدار اسلامی شرایط را کاملا درک کرد، دشمنی ها را دید و با حضور ده میلیونی خود نشان داد که همچنان در مسیر انقلاب ها و رهبری ایستاده اند و با تمام دشواری ها ذره ای از آرمانهای بلند انقلاب دست نخواهند کشید .

این مقام مسئول تلاش و استفاده از راهکارهای مختلف دشمناز جمله توطئه، جنگ تحریم را برای ناامید کردن مردم همیشه در صحنه و با بصیرت ایران اسلامی را دلیل بر حقارت و ناتوانی و سردرگمی غرب دانسته و اظهار داشت: خدا را شکر می کنیم که امروز با وجود بسیج و سپاه قدرتمند برای اقتدار نظام و رهبری در دنیا آماده هرگونه هزینه و فداکاری است .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی(عج) در پایان داشتن معرفت دینی، بصیرت نافذ، ولایت مداری، شهادت طلبی و مردم داری را از خصائص پاسداری برشمرده و حفظ چنین روحیه ای را باعث مصونیت از گمراهی دانست.

ارسال نظرات