فرمانده آموزش تخصص های دریایی لازمه ایجاد ثبات و امنیت در کشور را هوشیاری،مراقبت و آمادگی همیشگی دانست و خاطرنشان کرد: ایجاد امنیت یک وظیفه ذاتی بردوش همه سربازان امام زمان(عج) است.
کد خبر: ۸۷۲۸۳۲۹
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گیلان، امیر دریادار دوم حسنی مقدم، فرمانده آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا در همایش «دشمن شناسی» که به مناسبت فرا رسیدن 28 مرداد ماه سالروز کودتای آمریکا برای بازگرداندن دیکتاتور پهلوی به قدرت در این فرماندهی برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برپایی حکومت اسلامی توسط حضرت امام (ره) رهایی ملت شریف ایران از یوغ استکبار جهانی و پیاده کردن دین اسلام ناب محمدی(ص) بود.

وی با اشاره به تلاش مستمر دشمن برای نفوذ در کشور و آسیب رساندن به فرهنگ پاک و مذهبی جامعه اسلامی ایران، افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان بازوی پرتوان و قدرتمند نیروهای مسلح در حفاظت از امنیت، بازدارندگی و دفاع از ارزش ها و تمامیت ارزی کشور آماده است.

امیر حسنی مقدم لازمه ایجاد ثبات و امنیت در کشور را هوشیاری،مراقبت و آمادگی همیشگی دانست و خاطرنشان کرد: ایجاد امنیت یک وظیفه ذاتی بردوش همه سربازان امام زمان(عج) است.

وی تصریح کرد:مقابله ما با دشمن یک رسالت ذاتی و هویتی است به همین دلیل مجاهدت ما باید دائمی بوده و دفاع ما تمامی زمینه ها اعم از فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و دفاعی را شامل گردد.

فرمانده آموزش تخصص های دریایی تصریح کرد: برای دفاع با این هجمه سنگین دشمن، باید بصیرت دفاعی و معنوی در زمینه شناخت دشمن را ارتقاء داد تا بتوان در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرد .

وی شهداء را مصداق بارز این ایستادگی دانست و تاکید کرد:امنیت امروز ما مدیون رشادت های جوانانی است که مردانه ایستادند و ایستاده شهید شدند.

ارسال نظرات