اردوهای طرح هجرت بستر مناسبی است برای مهارت آموزی و توانمند سازی دانش آموزان در زندگی .
کد خبر: ۸۷۲۸۳۲۷
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون فرماندار ابهر در مراسم افتتاحیه اردوهای طرح هجرت در شهرستان ابهر ضمن تبریک سالروز ولادت امام رضا (ع) و تشکر از مشارکت آموزش و پرورش و سپاه ناحیه ابهر در اجرای اردوهای طرح هجرت در شهرستان گفت: اردوهای طرح هجرت بستر مناسبی است برای مهارت آموزی و توانمند سازی دانش آموزان در زندگی.

جلیلی با اشاره به محاسن برگزاری اردوهای طرح هجرت افزود: تجربه زندگی فردی و گروهی ،آموزش مهارت و توانائی در زندگی روزمره را از جمله محاسن اردوهای طرح هجرت بیان نمود.

وی در ادامه با اشاره به لزوم بهره گیری دانش آموزان ازفرصت ایام تابستان تصریح کرد: تابستان بهترین فرصت برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان است که اردوهای طرح هجرت بستر مناسبی است برای مهارت آموزی و توانمند سازی دانش آموزان در زندگی .

معاون فرماندار ابهر در پایان از مشارکت 170نفر از دانش آموزان دختر و پسر در غالب 2مدرسه شهری و ده مدرسه روستائی خبر داد.

همچنین معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان ابهرضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئولین و دانش آموزان در مراسم افتتاحیه اردوهای طرح هجرت3 گفت: اردوهای طرح هجرت می تواند با کمترین هزینه برای ما بیشترین بازدهی را داشته باشد.

مسگر جماعت ضمن تشریح اهداف طرح هجرت بویژه در سال اقتصادمقاومتی اقدام و عمل افزود: این طرح شامل مشارکت آموزش و پرورش و بسیج در حوزه عمرانی ،فرهنگی می باشد.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان ابهرضمن ارائه گزارش از اردوهای طرح هجرت در سال 95 اظهار داشت: در سال 95 اردوهای طرح هجرت با مشارکت دو مدرسه دخترانه عفت و هنرستان کار و دانش در ابهر و ده عرصه دیگر در روستاهای همجوار ابهر برگزار خواهد شد،که در این راستا تعداد 70 نفر دانش آموز دختر و تعداد 100نفر دانش آموز پسر جمعا به تعداد 170نفر در طول تابستان در اردوهای طرح هجرت 3بکارگرفته خواهند شد.

گفتنی است، مراسم افتتاحیه اردوهای طرح هجرت سپاه ناحیه ابهر با حضورجلیلی معاون فرماندار ابهر، مسگر جماعت معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان ابهر، انباری رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی، سرگرد کردلو مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ابهر، تیموری رئیس دفتر نماینده مجلس شورای اسلامی شهرابهر، دانش آموزان و اعضای گروه طرح هجرت3 در هنرستان کاردانش امام باقر (ع) برگزار شد.

ارسال نظرات