مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با بیان اینکه استان گیلان 2 هزار و 639 آزاده سرافراز دارد، گفت: 27 نفر از آزادگان گیلانی در دوران اسارت به فیض شهادت نائل آمدند.
کد خبر: ۸۷۲۸۲۸۵
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷

ابراهیم طاهرنژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، اظهار کرد:به منظور تجلیل از صبر و پایداری آزادگان سرافراز و به مناسبت فرارسیدن 26 مرداد سالروز مصادف با ورود نخستین گروه از آزادگان به میهن اسلامی مراسم گرامیداشتی در شهرستان لنگرود برگزار خواهد می‌شود.

وی افزود: آزادگان ما با وجود شرایط بسیار بدی که توسط دشمن در اردوگاه های رژیم بعثی بر ایشان وارد شده بود با صبر، استقامت و ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهای جسمی و روحی دشمن ایستادند و نه تنها از شکنجه مزدوران دشمن هراسی به دل راه ندادند بلکه با کار فرهنگی بر روی دشمن نیز تاثیر گذاشتند.

طاهرنژاد با بیان اینکه استان گیلان 2 هزار و 639  آزاده سرافراز دارد،خاطرنشان کرد: 27 نفر از آزادگان گیلانی در دوران اسارت به فیض شهادت نائل آمدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، تاکید کرد: آزادگان با پایداري و عشق به بنیانگذار جمهوري اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب در تمام عرصه‌های علمی و فناوری به مردم و انقلاب اسلامی خدمت می‌کنند.

وی دیدار از آزادگان در منزل در قالب طرح سپاس،تبلیغات محیطی، برگزاری شب شعر و خاطره، برگزاری جشن، برگزاری مسابقه نقاشی و احیای ورود نمادین آزادگان را از جمله برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان به مناسبت این روز عنوان کرد.

ارسال نظرات