خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید شهبازی حسن قشلاق خبر داد
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید شهبازی حسن قشلاق گفت: فراخوان و اجرای راهپیمایی شبانه گردان بیت المقدس حوزه شهید شهبازی حسن قشلاق با هدف بالا بردن توان رزمی بسیجیان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۸۲۷۸
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲

رسول سهیلیان در گفتگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: فراخوانی و اجرای راهپیمایی شبانه گردان بیت المقدس با هدف بالا بردن توان رزمی بسیجیان در حوزه شهید شهبازی حسن قشلاق برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این فراخوان را بالا بردن توان رزمی بسیجیان در ماموریت‌های محوله عنوان کرد و افزود: بسیج همواره گوش به فرمان فرمانده معظم کل قوا بوده و با اقتدار برای مقابله با هرگونه تهاجم دشمن، هستی خود را در طبق اخلاص می‌گذارد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید شهبازی حسن قشلاق گفت: برای ارتقاء توان رزمی نیروهای بسیجی کلاس‌های اقدامات تامینی و ایمنی در به کارگیری سلاح، آموزش‌های اسلحه‌شناسی به صورت تخصصی از جمله آر پی جی، قناسه، تیربار و کلاشینکف توسط اساتید مجرب اجرا شده است.

وی افزود: برگزاری کلاس‌های جهت‌یابی در شب، تاکتیک و تکنیک به کارگیری سلاح سازمانی، راهپیمایی شبانه، استفاده از قطب‌نما و آموزش مهارت‌های تیراندازی از دیگر برنامه‌های این فراخوانی 24 ساعته بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات