نهاد ریاست جمهوری طراح سوالات نشست خبری روحانی در یاسوج

کد خبر: ۸۷۲۸۲۶۵
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج یک روز قبل از سفر 24 مرداد رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور طاهره قیومی نشست هم‌اندیشی رسانه های این استان با رئیس دفتر ارتباطات نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
 
در این نشست هماهنگی که مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مدیر کل حوزه استاندار نیز حضور داشتند از بین 79 خبرنگار استان در رسانه های مکتوب و مجازی با قرعه کشی شاعبه دار، 4 خبرنگار برای پرسش سوالات خود از رئیس جمهور انتخاب شدند .
 
از جالب ترین حاشیه های انتخاب این 4 خبرنگار اصلاح طلب و میانه رو از گلدان های قرعه کشی در این نشست می توان به نحوه انتخاب آنها اشاره کرد که هرگز هیچ خبرنگاری از محتوای اسامی خبرنگاران ریخته شده در گلدانها باخبر نشد ، چرا که اسامی از قبل در گلدانها ریخته شده بود .
 
اما این اصل خبر نبود و باید به روز دوم سفر هیات دولت در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد.
بعد از جلسه شورای اداری استان با حضور رئیس جمهور و برخی از وزرا و مسئولان نهاد ریاست جمهوری نشست خبری اصحاب رسانه استان با حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی برگزار شدتا 4 خبرنگار رسانه های مجازی و مکتوب و یک خبرنگار رسانه ملی که در متن خبر به انتخاب شاعبه دار آنها اشاره کردیم سوالات خود را از رئیس جمهور بپرسند.
 
شریف اسلامی سرپرست حوزه هنری استان اولین خبرنگاری بود که در این پرسش و پاسخ از اعتماد رئیس جمهور به دلیل انتصاب رجال کهگیلویه و بویراحمدی در مدیریت استان (به احتمال قوی استاندار استان ) تقدیر و تشکر کرد و از روحانی در خصوص اجرای مصوبات در پسا سفر هیات دولت به این استان پرسید.
خبرگزاری بسیج در گفتگو با یکی از خبرنگاران پرسشگر از رئیس جمهور در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با حسن روحانی به نکاتی پی برد که خواندن آن خالی از لطف نیست.
این خبرنگار هم استانی با بیان اینکه انتخاب سوالات از ریاست جمهوری از طرف نهاد ریاست صورت گرفته و ما نقشی در آن نداشتیم گفت :نیم ساعت قبل از اجرای نشست خبری توسط رئیس دفتر ارتباطات نهاد ریاست جمهوری و چهار مرد دیگر نشست توجیهی برای ما برگزار شد و در آنجا سولات و توضیحاتی در خصوص اجرای برنامه به ما داده شد.
 
سانسور برخی از سخنان رئیس جمهور ، برخورد برخی از افراد در نهاد ریاست جمهوری با خبرنگاران استان ،انتخاب گزینشی ( به دلیل مشخص نبودن محتوای گلدانهای قرعه کشی ) خبرنگاران برای پرسش از حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور و و سوالات از پیش طراحی شده در نشست خبری رئیس جمهور از جمله حاشیه های خبری سفر 24 مرداد هیات دولت در سی امین سفر حسن روحانی به کهگیلویه و بویراحمد بود.
 
 
ارسال نظرات