خبرهای داغ:
شکست تیم والیبال دانش آموزی آذربایجان غربی مقابل یزد و راهیابی تیم والیبال بانوان جوانان خوی به دیدار نهایی رقابتهای قهرمانی استان و پیروزی تیم بانوان ارومیه مقابل تیم مهاباد در دومین بازی نیمه نهایی این رقابتها از مهم ترین رویدادهای ورزشی امروز است.
کد خبر: ۸۷۲۸۲۰۲
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، به نقل از روابط عمومی هیئت والیبال آذربایجان غربی امروز تیم والیبال دانش آموزی آذربایجان غربی مقابل تیم یزد مغلوب شد.

این تیم صبح در مرحله حذفی رقابتهای قهرمانی کشور به مصاف تیم والیبال یزد رفت و در این دیدار تیم آذربایجان غربی با توجه به برتری دو بر صفر حریف، شکست را پذیرفت.

راهیابی بانوان خوی به دیدار فینال

دیدارهای نیمه نهایی رقابت های قهرمانی بانوان جوانان استان نیز پیش از ظهر امروز آغاز شد و در دیدار نخست این مرحله از مسابقات تیم والیبال بانوان خوی به مصاف تیم بوکان رفت و بازی پایاپی را پشت سر گذاشت.

در این دیدار حساس که هر دو تیم پایاپای هم پیش می رفتند در ست اول تیم خوی با نتیجه 25 بر 23 پیروز شد اما در ست دوم و سوم با نتایج 25 بر 23 و 25 بر 21 شکست خورد تا تیم بوکان دو بر یک در ست شماری از رقیب پیش بیفتد.

ست چهارم نیز با برتری 25 بر 18 تیم والیبال خوی به پایان رسید تا بازی در ست شماری 2 بر 2 باشد و نتیجه بازی در ست پنجم تعیین شود که در نهایت تیم والیبال خوی با برتری 15 بر 9 توانست پیروز نهایی این بازی باشد و به عنوان تیم نخست به دیدار نهایی این رقابت ها صعود کند.

برد بانوان والیبالیست ارومیه

در دومین دیدار نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی بانوان جوانان استان دو تیم والیبال ارومیه و مهاباد نیز به میدان رفتند که تیم بانوان ارومیه به راحتی توانست در سه ست پیاپی و با نتایج 25 بر 6، 25 بر 15 و 25 بر 16 حریف را مغلوب کند.

بدین ترتیب تیم بانوان خوی با شکست تیم بوکان و تیم بانوان ارومیه با شکست تیم مهاباد در دیدار نهایی این مسابقات مقابل یکدیگر صف آرایی می کنند.

در دیدار رده بندی نیز تیم های خوی و مهباد به مصاف هم می روند.

ارسال نظرات