خبرهای داغ:
مرغداران شمال غرب کشور (آذربایجان غربی، شرقی و کردستان) در نامه ای سرگشاده به رئیس جمهور، خواستار رسیدگی به مشکلات بخش تولید، کشاورزان و مرغداران شدند.
کد خبر: ۸۷۲۸۱۸۴
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، به نقل از زرین خبر، متن این نامه که به صورت سرگشاده در شبکه های اجتماعی منتشر و توسط بهنام حکیمی نماینده مرغداران آذربایجان غربی،شرقی و کردستان در اختیار زرین خبر قرار داده شده است، به این شرح است:

"باسلام

آقای روحانی رییس جمهور محترم ایران اسلامی سلام،چند سوال از محضر مبارک دارم که امیدوارم بدستتان برسد.

سوال اول اینکه آیا واقعا از وضعیت اقتصادی مرغداران عزیز وتولید کنندگان و کشاورزان ناگزیر از تولید به خاطر بدهی های بانکی با سود(با محاسبه دیرکرد )تا ۳۰ درصد سالانه آگاهی دارید؟

آیا به هر قیمتی که شده حاضرید به جای دولت از جیب تولید کننده جهت سوبسید به مردم عزیز هزینه کنید!

آیا واقعا خبر ندارید قیمت جهانی ذرت حدود نصف قیمت داخلی می باشد؟ و یا مشاورین محترمتان و وزیر جهاد ومعاون امور دام وزارت جهاد ،منعکس نکردند مشکلات دومین صنعت کشور را؟

در کجای دنیا رسم هست که قیمت مواد اولیه یک کالا وقیمت تمام شده آن باید به خاطر برخی سیاست‌ها، زیر قیمت تمام شده بدست مصرف کننده برسد؟ وبسیاری از سوالات بیشماری که تولید کنندگان عزیز و کشاورزان زحمت کش این دیار از شمادارند.

باور بفرمایید مشکلات تولید کنندگان کشور هیچ ربطی به تحریم و برجام وسیاست خارجی ندارد.

فقط می توانید با تشکیل کارگروهی منصف متشکل از نماینده دولت و مردم و تعین نماینده ای منصف از متن تولید کنندگان به راحتی مشکل را ریشه کن کرده بطوری که هم رضایت تولید کننده وهم مصرف کننده ومهم تر از همه رضایت الهی را بدنبال داشته باشد .

اقای رییس جمهور عزیز امید است جسارت حقیر را ببخشید. هیچ قصد و غرض سیاسی ازنوشتارم نداشتم فقط خواستم اندکی از مشکلات تولید کنندگان عزیز را مطرح کرده باشم."

نامه فوق ارسالی از طرف بهنام حکیمی نماینده مرغداران است که برای زرین خبر ارسال شده و این سایت خبری صرفا آن را بازنشر کرده است.

ارسال نظرات