خبرهای داغ:

آتش سوزی در کوه "کیوه ره ش" مرد 26 ساله بوکانی را به کام مرگ فرستاد

آتش گرفتن فضای سبز و درختان پارک چنگلی "کیوه ره ش" باعث مرگ شهروند 26 ساله بوکانی و همچنین خساراتی به درختان محل شد.
کد خبر: ۸۷۲۸۱۷۶
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، آتش گرفتن فضای سبز و درختان پارک چنگلی "کیوه ره ش" باعث مرگ شهروند 26 ساله بوکانی و همچنین خساراتی به درختان محل شد.

مسئول روابط عمومی آتش نشانی بوکان افزود: بعداز ظهر امروز "یک شنبه" طی تماس مردمی به واحد فضای سبز شهرداری اطلاع داده شد که درختان وعلف های هرز "کیوه ره ش" طعمه حریق شده است.

ظاهر فیضه عنوان کرد: بدلیل وسعت حریق و نیز وزش نسبی باد بلافاصله و به صورت همزمان دو اکیپ از مامورین از ایستگاه های امیرآباد و میدان قدس به محل مذکور اعزام و با همکاری نیروهای فضای سبز شهرداری حریق مهار شد.

وی ادامه داد: در این حریق متاسفانه یک نفر نیز بشدت دچار سوختگی شده و به بیمارستان انتقال داده شد اما به علت شدت سوختگی در بیمارستان ارومیه جان خود را از دست داد.

فیضه تصریح کرد: هنوز علت این آتش سوزی مشخص نیست.

همچنین مسئول فوریت های پزشکی بوکان نیز در گفتگو با خبرگزاری بسیج در مورد شخص حادثه دیده افزود: متاسفانه در جریان این اتش سوزی شخص 26 ساله ای دچار 98 درصد سوختگی درجه یک شد.

طه قاسمی افزود: علیرغم تلاش کادر درمانی بیمارستان بوکان و اعزام به ارومیه شخص حادثه دیده در بیمارستان امام خمینی(ره)جان خود را از دست داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار