خبرهای داغ:
جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

بازی های رایانه ای و شبکه های اجتماعی، بستری برای جنگ نرم/دشمن با نفوذ به دنبال استحاله درونی نظام است

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: بازهای رایانه ای و شبکه های اجتماعی بستری برای دست یابی دشمنان به اهدافشان در جنگ نرم و استحاله از درون است.
کد خبر: ۸۷۲۸۱۴۶
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار عماد خیری در همایش حلقه های صالحین بسیجیان پایگاه شهدای معلم حوزه سه شهری شهید باکری میاندوآب که در جوار یادمان شهدای گمنام برگزار شد، با اشاره به نقشه های دشمنان برای ترویح فرهنگ زندگی غربی به جای سبک زندگی اسلامی در خانواده های ایرانی، اظهار کرد: بازهای رایانه ای و شبکه های اجتماعی بستری برای دست یابی دشمنان به اهدافشان در جنگ نرم است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه بازهای رایانه ای که امروز توسط کشورهای غربی ساخته شده و به آسانی در اختیار نوجوانان و جوانان ما قرار می گیرد، همه هدفمند و برنامه ریزی شده است، افزود: دشمن می خواهد با جنگ نرم و آرام و آهسته، اهداف خود را عملی سازند.

وی با اشاره به اینکه آنها به دنبال تزلزل بنیان خانواده در جامعه ایران اسلامی هستند، گفت: دشمن به دنبال استحاله از درون است و برای این هدف خود دست به هر ابزاری می برد.

خیری به هدف توطئه های دشمنان نیز اشاره و تصریح کرد: دشمنان از استقلال و قدرت ملت و نظام اسلامی در هراس هستند و می خواهند جلوی پیشرفت و اقتدار ما را بگیرند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه همه ما در قبال خون شهدا مسئول هستیم و باید پاسخگو باشیم، اظهار کرد: شهدا برای امنیت و اقتدار ما از عزیزین سرمایه زندگی خویش گذشتند و ما باید قدردان خون این عزیزان باشیم.

وی با تاکید بر اینکه جوانان و نوجوانان باید خود را به سلاح علم و ایمان مجهز کنند، افزود: امروز وظیفه جوانان ما به فرموده مقام معظم رهبری، تحصیل، تهذیب و ورزش است.

ارسال نظرات