خبرهای داغ:
معاونین نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) از حوزه مسلم بن عقیل(ع) قم بازدید و سرکشی نمودند.
کد خبر: ۸۷۲۸۱۴۴
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مسئولین معاونت های نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) به منظور بررسی عملکرد از حوزه مقاومت بسیج مسلم بن عقیل(ع) بازدید و سرکشی نمودند.

حجت السلام حیدری، مدیر عقیدتی و نظارت حوزه مسلم بن عقیل(ع) طی سخنانی در این سرکشی اظهار کرد: ما باید از قصه های قرآن درس بگیریم و آن وقایع را با عصر امروز مطابقت دهیم چون همه قرآن حکمت است و برای عبرت بشر نازل شده است.

وی ابراز کرد: داستان حضرت موسی(ع) و فرعون یکی از موارد عبرت آمیز قرآن است، فرعون قریب 400 سال تلاش کرد خدای قوم بنی اسرائیل را از آنان بگیرد و خود را خدا و رب جلوه دهد و با جنگ سخت و کشتار نتوانست به همه اهداف خوددست پیدا کند ولی سامری با جنگ نرم توانست قوم بنی اسرائیل را منحرف و از خدای عالمیان جدا کند.

مدیر عقیدتی و نظارت حوزه مسلم بن عقیل(ع) افزود: سامری با در دست داشتن عناصر ثروت، شهرت، قدرت و صنعت که منجر به ساختن گوساله و امر به پرستش آن موفق به انحراف قوم بنی اسرائیل شد و ضربه ای که سامری به آنان زد همین بود که از جهل و بی بصیرتی مردم استفاده کرد و با این حرکت حضرت هارون(ع) جانشین حضرت موسی(ع) را به گفته قرآن تضعیف و از مردم جدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: در عصر امروز ما، آمریکا نقش سامری را بازی می کند چون در جنگ سخت علیه ما ناامید شده و نیت اصلی دشمن تضعیف جایگاه رهبری انقلاب در بین مردم است.

حیدری در پایان تصریح کرد: امروز مسئولیت ما سنگین است و لازم است که سپاه و بسیج فعالیت های فرهنگی را از جهت عمق بخشی بیشتر مورد تاکید قرار بدهند و این طرح صالحین یکی از مصادیق افزایش بینش و بصیرت دادن به بسیجیان ما است که اگر این موضوع به مردم هم انتقال پیدا کند، دیگر سامری زمان نمی تواند باعث جدایی مردم ما از ولایت فقیه و رهبر جامعه اسلامی شود.


ارسال نظرات