دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی در گفت و گو با «بسیج»:

اگر توافق با FATF خیانت نیست، پس چیست؟

مجتبی رئیسی بیان کرد: این توافق در واقع توافق پنهانی است که تیم مذاکره کننده به طرف غربی داده که نتیجه آن به خلع سلاح مقاومت منتهی می‎شود.
کد خبر: ۸۷۲۸۱۳۳
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸
مجتبی رئیسی دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص انتشار ابعادی از توافق بانکی ایران با FATF ( کارگروه ویژه اقدام مالی) تصریح کرد: این توافق در واقع توافق پنهانی است که تیم مذاکره کننده به طرف غربی داده که نتیجه آن به خلع سلاح مقاومت منتهی می‎شود.

رئیسی گفت: برجام یک فرآیندی بود برای استحاله درونی نظام جمهوری اسلامی و نقطه آغاز آن برجام بود که استحاله سیاست خارجی جمهوری اسلامی است و این در ابعاد دیگر نیز ادامه پیدا می‎کند که هدف این جریان ساخت جمهوری اسلامی تقلبی است.

دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی تاکید کرد: ما با این توافق نه تنها با دست خودمان کانال‎های ارتباطی و تامین مالی محور مقاومت در خارج را از بین می‎بریم بلکه برخی از سازمان‎ها و نهادهای داخلی خود را نیز تحریم می‎کنیم.

رئیسی در ادامه گفت: از تیم مذاکره کننده باید این سوال را پرسید با چه هدفی این توافق را امضا کردند و اگر این اقدام آنها خیانت نیست پس تعریف خیانت چه چیزی است؟

وی با تاکید بر اینکه ما الان با دولتی مواجه هستیم که اراده کرده در تمامی حوزه‎ها خواسته‎های غربی‎ها را برآورده کند، عنوان کرد: با این گونه اقدامات نیز عملا استقلال کشور بر باد می‎رود و باید توجه داشت که موضوع از FATF و مبادلات بانکی فراتر بوده و استقلال کشور مورد هدف دشمن است.
ارسال نظرات