آزاده سوادکوهی دفاع مقدس به دلایل تحمل زندان و شرایط سخت آن توسط اسرا اشاره کرد و افزود: انگیزه‌های الهی، دینی و انقلابی و اعتقاد به ارزش‌های انقلاب اسلامی به عنوان مهم‌ترین دلایل تحمل وضعیت سخت دوران اسارت بود.
کد خبر: ۸۷۲۸۱۳۰
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از منابع خبری، آزاده سوادکوهی با بیان اینکه بعد از بازگشت از اسارت شاهد تغییرات گسترده در وضع عمومی کشور بودیم، خاطر‌نشان کرد: امام راحل در طول جنگ به دولت‌های جاهل عرب هشدار بوده که صدام به آنها هم حمله خواهد کرد و حمله عراق به کویت و ائتلاف جهانی علیه عراق و به منظور خاطر‌جمعی از ایران به عنوان یکی از دلایل آزادی اسرا قلمداد می‌شود.

اسد‌الله جلیلی با اشاره به اینکه از سال 64 به مدت پنج سال در اردو‌گاه‌های عراق حضور داشت، گفت: در پاتک نیرو‌های دشمن در منطقه فاو مجروح شدم و به اسارت نیرو‌های دشمن در‌آمدم.

وی به دلایل تحمل زندان و شرایط سخت آن توسط اسرا اشاره کرد و افزود: انگیزه‌های الهی، دینی و انقلابی و اعتقاد به ارزش‌های انقلاب اسلامی به عنوان مهم‌ترین دلایل تحمل وضعیت سخت دوران اسارت بود.

جلیلی، آزادی آزادگان با توجه به رفتار و اخلاق وحشیانه بعثی‌ها و بیان این مطلب توسط آنان که اگر نیروهای ایرانی به نزدیک ما برسند، همه اسرا را به قتل می‌رسانیم، لطف الهی توصیف و اظهار کرد: صدام حسین در نامه‌ای به رئیس جمهور وقت با اشاره به اینکه «شما هر آنچه که می‌خواستید به دست آورده‎اید»، قرارداد الجزایر، موضوع اروند و تبادل اسرا را پذیرفت.

وی با بیان اینکه تنها امید ما برای آزادی، روزنه توکل الهی بود، گفت: برجسته‌تر‌ین نقطه زندگی ما حضور در دفاع مقدس و دفاع از ارزش‌ها و اجرای تکلیف دینی بود و با اطاعت از مقام معظم رهبری از مشکلات کنونی که از مشکلات گذشته سخت‌تر نیست، عبور می‌کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها