به‌ مناسبت سالروز ورود آزادگان همایش بزرگ تجلیل از 331 جانباز به همراه خانواده آنها در دانشگاه صنعتی نوشیروانی از ساعت 18 تا 20 امروز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۲۸۱۰۱
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بابل تصریح کرد: دیدار از سه آزاده با حضور فرماندار و مسؤولان شهری از برنامه‌های محوری این بنیاد است.

این مسؤول نصب بنر و پیام تبریک بر سردر ادارات، تجلیل از آزادگان سرافراز ادارات از سوی مسؤولان و تجلیل از کارمند آزاده و جانباز 65 درصد بنیاد شهید بابل بین دو نماز را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

بهرام لطیفی با تبریک سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، اظهار کرد: 347 آزاده زیر پوشش بنیاد شهید بابل بودند که 16 آزاده به دیدار حق نائل شدند و در حال حاضر افتخار خدمت به 331 آزاده را داریم.

وی افزود: به‌مناسبت سالروز ورود آزادگان همایش بزرگ تجلیل از 331 جانباز به همراه خانواده آنها در دانشگاه صنعتی نوشیروانی از ساعت 18 تا 20 امروز برگزار می‌شود.

لطیفی گفت: از دیگر برنامه‌های مهم بنیاد شهید بابل به مناسبت ورود آزادگان، ملاقات نمایندگان مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با حضور آزادگان سرافراز با امام جمعه بابل در دفتر امام جمعه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها