مردم استان مرکزی با دو شهید مدافع حرم وداع می‌کنند
پيکر مطهر کبوتران خونين بال دیگری از تبار مدافعان حرم، شهيدانی از تيپ فاطميون به آغوش مردم استان مرکزی باز می‌گردد.
کد خبر: ۸۷۲۸۰۹۲
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، پیروان مکتب اهل‌بیت با جنگ، جهاد و شهادت همچون سابق پای در رکاب امام حسن مجتبی (ع) گذاشته و در مقابل سربازان معاویه ایستادگی می کنند.

جنگ امروز در سوریه ادامه جهاد گذشتگان در صدر اسلام است چراکه این اولین بار نیست از شام مجروح، جانباز و شهید می‌آورند.

امروز مردم استان مرکزی پيکر مطهر کبوتران خونين بال دیگری از تبار مدافعان حرم، شهيدانی از تيپ فاطميون را به آغوش می‌کشند.

شهید "اسدلله قربانی" و شهید "عسگر عبدلی" از تیپ فاطمیون اعزامی از استان مرکزی به سوریه که در جریان مبارزه حق علیه باطل در جبهه نبرد به فیض شهادت نائل آمدند.

امروز 26 مردادماه مردم استان در دو نقطه از این خطه بعد از نماز مغرب و عشاء میزبان شهیدانی هستند که همچون پرستویی سبک بال پر کشیدند، مراسم شبی با شهید "اسداله قربانی" در اراک در مسجد سیدهای اراک و مرام وداع با شهید "عسگر عبدلی" در مصلی شهرستان دلیجان با حضور امت شهیدپرور، مسئولین و خانواده‌های شهدا برگزار می‌شود.

صبح روز چهارشنبه 27 مردادماه اراک میزبان برگزاری مراسم تشییع این پرستوهای سبکبال می‌شوند.

از مسیر میدان شهدا پیکر مطهر شهید "اسداله قربانی" بر شانه‌های مردم ولایت‌مدار تشییع و در گلزار شهدای مرکز استان در جوار دیگر کبوتران پرکشیده به خاک سپرده می‌شود.

همچنین در دلیجان نیز مردم شهیدپرور پیکر شهید "عسگر عبدلی" را از مسجد جامع دلیجان به سمت گلزار شهدای این شهرستان تشییع و تدفین خواهند کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات