hamidreza
مسئول تربیت آموزش بسیج سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:
حجت الاسلام جوهری گفت: انتقال پیام، ایجاد شبکه انسانی و انتقال پیام مهارتی و تربیتی سه مولفه کارآمد است.
کد خبر: ۸۷۲۸۰۸۹
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام محمدرضا جوهری مسئول تربیت آموزش بسیج استان ایلام در مراسم اختتامیه اردوی تربیتی حلقات صالحین بسیج خواهران استان بیان کرد: حلقه های صالحین بسیج نیازمند ساخت شبکه انسانی منسجم و متشکل از مربیان، سرمربیان، اساتید و سرگروه هاست که کوچکترین حلقه ها صالحین با متربیان و اساتید در هفته با هم در ارتباط باشد.

حجت الاسلام جوهری تصریح کرد: سرگروهی نسبت به دیگر سرگروه ها موفق تر است که با اساتید خود در ارتباط باشد.

مسئول تربیت آموزش بسیج سپاه استان ایلام ابراز کرد: انتقال پیام، ایجاد شبکه انسانی و انتقال پیام مهارتی و تربیتی به حلقات صالحین در هفته باید اجرایی شود.

حجت الاسلام جوهری بیان داشت: در سال هر مربی چند سرگروه به صالحین تحویل دهند تا سر گروه ها باید حلقه های شجره را به خدا وصل کنند.

وی؛ گفت: نظام تربیت صالحین صرفاَ آموزش یکطرفه و سخنرانی نیست بلکه تعامل و گفتگو در خصوص مباحث های مورد نیاز جامعه است.

وی؛ با اشاره به اینکه در حلقه های صالحین می توان آموزش های فنی و کاربردی داده شود؛ تاکید کرد: باید به بسیجیان آموزش امدادگری داد تا در صورت عوامل غیر مترقبه بتوانیم از ظرفیت خواهران استفاده کنیم.

حجت الاسلام جوهری در آخر با تاکید بر فرمایش رهبری مبنی بر قرارگاهی عمل کردن یعنی تمام اعضای یک گروه به میدان آمدن؛ بیان کرد: حلقه های صالحین باید هدفمند و به هدف های فرهنگی را کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در نظر گرفت.


ارسال نظرات