مسوول سازمان بسیج کارگری استان آذربایجان شرقی در گفتگو با «بسیج»:
ناصر علیزاده گفت: مشکلات اقتصادی مردم مضاعف شده است مدیران نباید رفتارهای اشرافی‎گری مدیران نظام ستمشاهی را تکرار کنند بلکه باید تجمل گرایی را رها کنند و از اشرافی گری و چپاول به بیت المال دوری کنند.
کد خبر: ۸۷۲۸۰۸۵
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰

ناصر علیزاده مسوول سازمان بسیج کارگری استان آذربایجان شرقی و دکترای کسب و کار در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: با توجه به اینکه در شرایط اقتصادی سختی به سر می‌بریم در حال حاضر  رکود اقتصادی حاکم شده است،  مشکلات معیشتی که مردم دارند تا استخوان، خون وجون شان درک می شود.

وی با بیان اینکه مدیران انقلابی درصدد رفع مشکلات اقتصادی مردم باشند افزود: مشکلات اقتصادی مردم مضاعف شده است باید تمام مدیران به طرف اسلام ناب محمدی (ص) حرکت کنند و بدانند که انقلاب اسلامی برای ایجاد رفاه و بهبود شرایط مستضعفین بوده است.

علیزاده بیان داشت: مدیران نباید رفتارهای اشرافی‎گری مدیران نظام ستمشاهی را تکرار کنند بلکه باید   تجمل گرایی را رها کنند و از اشرافی گری و چپاول به بیت المال دوری کنند.

این دکترای کسب و کار خاطر نشان کرد: مدیر انقلابی با دیدن تخلفات برخورد جدی می‌کند.

مسوول سازمان بسیج کارگری استان آذربایجان شرقی اغان داشت: سوالی که درباره مدیران حقوق نجومی می‌شود این است در وضعیت رکود اقتصادی چطور به خود اجازه داده اند تا به تصرف و  یغما بردن پول بیت المال  بپردازند و پول بیت المال را به جیب ببرند؟!

وی در خاتمه افزود: اگر پول حقوق نجومی به عنوان منابع مالی برای تولید و صنعت به کار گرفته می شد خروج از رکود قطعی بود در جامعه کارگری و کارفرمایی قشر عظیم مردم مطرح است نه در شعار بلکه در عمل باید رسیدگی کامل کرد و گزارش به مردم داده شود .

ارسال نظرات