مسئول بسیج جامعه زنان استان ایلام: تعداد 107 بسیجی خواهر به استعداد هشت شهرستان ایلام در اردوی تربیتی حلقات ویژه صالحین حضور داشتند.
کد خبر: ۸۷۲۸۰۱۹
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ فیروزه مهرپرور مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در حاشیه زیارت حلقه های صالحین از امام زاده علی صالح بخش صالح آباد در گفتگو با خبرنگاران ما اظهار کرد: اردوی تربیتی حلقات ویژه صالحین بسیج خواهران به صورت متمرکز در سطح استان ایلام برگزار شده است.

وی تصریح کرد: فلسفه این اردوی تربیتی امتیاز دهی به حلقات ویژه صالحین است، تا سر گروه ها انگیزه ی بیشتری برای کسب مراحل برتر در حلقات صالحین داشته باشند.

مسئول بسیج جامعه زنان استان ایلام بیان داشت: این اردو تربیتی در اروگاه سیدالشهداء شهر ایلام به مدت سه روز برگزار گردید که هدف از این برنامه ارتقاء سطح کیفی حلقات صالحین، ایجاد انگیز در سرگروه ها جهت ادامه کار تربیتی و حفظ دستاورد های آن، تشویق سایر بسیجیان به شرکت حداکثری در حلقه های صالحین و تشویق سایر حقله های شجره طیبه صالحین برای ارتقاء تا حد ویژه است.

این مسئول بسیجی؛ برگزاری نشست های عقیدتی تربیتی جهت افزایش سطح آگاهی متربیان و سرگروه ها، حضور متربیان و سرگروه ها در یادمان قرارگاه امیرالمومنین(ع) بانروشان و زیارت امام زاده علی صالح و شهید گمنام تپه نور الشهداء از برنامه های این اردوی تربیتی صالحین عنوان کرد.

وی افزود: نشست های هم اندیشی توسط خود سرگروه های حلقه های صالحین برگزار و این سرگروه ها ابتکارات و خلاقیت ها در بین سرگروه های دیگر ارائه کردند.

مهرپرور با اشاره به اینکه در این اردو مسابقات ورزشی طناب کشی و هفت سنگ اجرا شده است؛ گفت: بسیج جامعه زنان استان ایلام در پی برداشتن قدم های مثمرالثمری برای بالا بردن سطح کیفی حلقات صالحین است.

وی اذعان کرد: اردو های حلقات صالحین در سطح استان ایلام، مشهد مقدس و شهر مذهبی قم قابل اجرا است، اما به مدیریت شهرستان ها و اعتبارات لازم در این راستا بستگی دارد.

مسئول بسیج جامعه زنان استان ایلام ابراز کرد: اگر خیرین اعتباراتی را به صالحین کمک کنند، شهرستان ها می توانند به صورت متمرکز بسیجیان را به اردو های مذهبی مشهد و قم اعزام کنند.

وی در آخر بیان کرد: تعداد 107 بسیجی خواهر به استعداد هشت شهرستان در استان ایلام برگزار شده است که در اختتامیه این اردوی تربیتی در بین مسابقات ورزشی و هم اندیشی ها به حلقه های برتر هدایای اهداء می شود.

ارسال نظرات