خبرهای داغ:
امام جمعه شاهرود:

بسیج دانش آموزی در رویش استعدادها سهم بسزایی دارد

امام جمعه شاهرود گفت: بسیج دانش آموزی در رویش استعدادها سهم بسزایی دارد و باید عوامل این پرورش را زیاد کند تا بتواند با نوآوری در زمینه های مختلف در رویش های انقلاب سهم خود را که بسیار هم حائز اهمیت است، داشته باشد.
کد خبر: ۸۷۲۸۰۱۱
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در دیدار با شورای حوزه بسیج دانش آموزی ایمان شاهرود که دفتر وی برگزار شد در سخنانی با اشاره به اینکه نمازجمعه مقر فرهنگی شهر است و باید این مرکز تقویت شود؛ به نوآوری و شکوفایی در برنامه ها اشاره کرد و افزود: باید کارها را نوآورانه و دقیق و لطیف انجام داد و نمونه اینگونه کارها همین برگزاری یادواره شهدا بصورت خانگی و محله ای است که بسیار اثرگذار است.

وی گفت: در برگزاری یادواره های خانگی و محله ای ما رویش داریم چرا که در یادواره هایی که در سطح شهرستان برگزار می شود بیشترشرکت کنندگان ثابت هستند و رویش کم است اما در این یادواره های محلی که اعضا محله و همسایگان و نسل جوان حضور دارند حتماً رویش ها بیشتر است.

امینی با بیان اینکه هر انقلابی دارای رویش و ریزش است بیان کرد: در ریزش ها باید به رویش ها توجه شود و برنامه ها آسیب شناسی گردد تا بتوانیم به اهداف تعیین شده دست یابیم.

وی تاکید کرد: بسیج دانش آموزی در باب رویش ها سهم بسزایی دارد و باید عوامل رویش را زیاد کند و بتواند با نوآوری در زمینه های مختلف قرآنی،هنری،ورزشی و تقویت این موارد و بسیار موارد دیگر در رویش های انقلاب سهم خود را که بسیار هم حائز اهمیت است داشته باشد.

امام جمعه شاهرود با اشاره به انواع جنگ ها و فتنه ها در عصر حاضر عنوان کرد: جنگ اقتصادی،سیاسی و فرهنگی و امروز جنگ فضای مجازی را شاهد هستیم و باید با کارهای فرهنگی هدفدار و دقیق در جهت خنثی سازی تهاجم دشمن کار کنیم.

وی با بیان اینکه باید کارهای فرهنگی را متمرکز در مرکز شهر نکنیم اظهار کرد: باید برنامه های فرهنگی را به حاشیه شهر نیز تعمیم دهیم و تلاش کنیم مانند اعتکاف دانش آموزی این برنامه ها با یک فرماندهی اما در نقاط حاشیه شهر نیز برگزار شود تا دانش آموزان این مناطق نیز بهره مند شوند.

امینی با اشاره به حضور بیشتر دانش آموزان در نماز جمعه و حضور در برنامه های اجرایی گفت: باید بسیج دانش آموزی و دانش آموزان سهم بیشتری از نمازجمعه و کمک به اجرای برنامه های آن داشته باشند و با برنامه ریزی دقیق این قرارگاه فرهنگی را کمک نمایند.

در ابتدای این دیدار اعضای شورای بسیج دانش آموزی حوزه ایمان خود را معرفی کرده و در ادامه سرهنگ پاسدار جمال الدین غنایی به ارائه گزارشی از عملکرد بسیج دانش آموزی در حوزه های مختلف علمی،فرهنگی هنری و ورزشی و تربیتی بصیرتی پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها