خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی اصفهان:

برخی دستگاه‌ها با مصوبات شورای‌ عالی‌ انقلاب‌ فرهنگی درباره حجاب مخالفند

فرمانده نیروی انتظامی استان گفت: تمامی وظایف ۲۶ دستگاه در مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی مشخص شده که متاسفانه برخی دستگاه ها با این مصوبات مخالفت دارند.
کد خبر: ۸۷۲۷۹۶۹
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان،فرمانده نیروی انتظامی استان در دیدار با جمع نخبگان اصفهان که پیرامون مطالبه گری در خصوص عفاف و حجاب به ستاد فرماندهی انتظامی استان رفته بودند گفت: تمامی وظایف ۲۶ دستگاه در مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی مشخص شدهکه متاسفانه برخی دستگاه ها با این مصوبات مخالفت دارند.

سردار عبدالرضا آقاخانی با اشاره به عرضه پوشاک و مانتوهای نامتعارفی که در بازار وجود دارد گفت: در آینده بیش از ۵۰۰۰ عدد از این پوشاک امحاء می شود.

وی با اشاره به ۱۶ ماموریتی که از سوی فرماندهی کل ناجا برای سال ۹۵ ابلاغ گردیده است افزود: از جمله این طرح ها می توان به مقابله با سگ گردانی اشاره کرد که در استان علاوه بر شناسایی عوامل فروش این نمونه سگ ها و پلمپ دفاتر آنها مابقی این سگ ها نیز به تعداد ۵۰۰۰ قلاده جمع آوری شدهاست.

سردار آقاخانی در ادامه با اشاره به اینکه در فرهنگ جامعه ما واژه ای به نام باغ تالار وجود ندارد افزود: این عنوان باید برداشته شود که متاسفانه منبعی برای فساد و فحشاء شده است .

وی در همین رابطه گفت: در ۴ ماهه نخست سال ۹۵ تعداد ۹ باغ تالار پملپ شده و ازشهریور ماه سال جاری بازرسی از۴۰۰ تالار در دستور کار اداره اماکن قرار دارد.

وی در موضوع برخورد با باند های فساد و فحشاء تصریح کرد: چند نقطه از شهر اصفهان در این رابطه شناسایی شده و با آنان برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

در ادامه سردار آقاخانی ضمن بی سابقه خواندن راهپیمایی مردمی ۲۱ تیرماه، این راهپیمایی را دارای پیام دغدغه مندی مردم در حوزه عفاف و حجاب بیان و خاطر نشان کرد: انشالله تاثیرات بسیار خوبی را در استان شاهد خواهیم بود.

سردار آقاخانی در پایان سخنان خود گفت: از شهریور ماه با توجه به ۲ برابر شدن تعداد نیروی های خواهر حرکت تازه ای در مقابله با بد حجابی ها راشاهد خواهیم بود.


ارسال نظرات